• Anonym (Anonym)

Suga kuk

Om du är kille; hur ofta har du blivit avsugen av flickvän eller andra?

Om du är tjej; hur ofta suger du?
    Tycker du om det eller är det mest för han vill?

Hade gärna haft statistik hur vanligt det är/hur vanligt det är att inte vilja det osv efter en diskussion med en vän ikväll..

• Svar på tråden Suga kuk
  • Anonym (000)

Suger ofta av min man. Han kommer väldigt snabbt då. Tycker om att suga.

• Anonym (3)

För att förtydliga, då det kanske inte framgick av mitt nick, men avsugningar sker ca 3 gånger i veckan. 
    Penetration kanske någon gång i månaden.

• Anonym (000)

Älskar min mans kuk. Den är så fin, särskilt när den är hård, och härlig att ha i munnen. Tycker synd om de män som aldrig får en avsugning av sin partner.

• Anonym (3)
    Anonym (000) skrev 2024-03-03 09:34:55 följande:

Älskar min mans kuk. Den är så fin, särskilt när den är hård, och härlig att ha i munnen. Tycker synd om de män som aldrig får en avsugning av sin partner.

Jag håller med. Synd om alla som tycker om oralsex men aldrig får det av sin partner.
  • Anonym (3)

Sen ska jag även lägga till att det nästan alltid sker på mitt initiativ.
    Ibland kan mannen börja ge komplimanger och höja mig till skyarna från ingenstans och ibland tackar jag bara för komplimangerna och ger någon tillbaka. Ibland frågar jag: vill du ha en avsugning eller? Han säger sällan nej och då brukar jag hugga in om jag känner för detCool

• miaiam

Jag var tyvärr tvungen att göra fyra gånger om dagen. Men det handlade om ett sjukt förhållande. Grejen är den att jag gillar att suga, är jävligt bra på det också ;) men det ska inte vara på tvång på det viset som det var. Jag gör det gärna på min kille flera gånger om dagen och tar själv initiativ till det. Är förvisso singel nu så ingen som får äran att ta emot mina avsugningar. Hehe skämt o sido. Men det är sant.

• Anonym (Pompe)
    miaiam skrev 2024-03-03 11:05:55 följande:

Jag var tyvärr tvungen att göra fyra gånger om dagen. Men det handlade om ett sjukt förhållande. Grejen är den att jag gillar att suga, är jävligt bra på det också ;) men det ska inte vara på tvång på det viset som det var. Jag gör det gärna på min kille flera gånger om dagen och tar själv initiativ till det. Är förvisso singel nu så ingen som får äran att ta emot mina avsugningar. Hehe skämt o sido. Men det är sant.

Så till och med du tyckte att det blev för mycket suga kuk i det förhållandet?? Hur mycket skulle du suga ifall du fick göra det frivilligt?? Otroligt konstigt att du är singel som ser så oerhört söt ut.... ;)
  • Anonym (3)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-03-03 11:18:26 följande:
    Så till och med du tyckte att det blev för mycket suga kuk i det förhållandet?? Hur mycket skulle du suga ifall du fick göra det frivilligt?? Otroligt konstigt att du är singel som ser så oerhört söt ut.... ;)
    Det är inte ett dugg konstigt att se bra ut och samtidigt vara singel. Ibland vill man just vara singel och slippa vara i en relation, Ibland har man bara inte hittat kärleken med stort K.
  • Anonym (3)

Finns inget som kan döda ens sexlust värre än en känsla av tvång, eller ännu värre. 
  • Anonym (0-2 ggr om dagen)

Urk. När män gör så och kräver istället för att bara tacksamt ta emot så tar det borde det roliga/fina i att få ge tycker jag. 
Svar på tråden Suga kuk