Inlägg från: Anonym (3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (3)

Suga kuk

Blir mycket oftare avsugningar och slick här än trist in-ut-sprut
    Sväljer gärna satsen då det är smidigast. Som extrakrydda gör jag gärna prostatatömning ihop med avsugningen då och då, mannen jag är ihop med nu verkar inte så pigg på det och det är okej det med.
    Men skulle aldrig vilja vara ihop med en man som mest vill  penetrera och inte är lika pigg på att få och ge oralsex. Vi skulle inte vara kompatibla sexuellt.

• Anonym (3)

För att förtydliga, då det kanske inte framgick av mitt nick, men avsugningar sker ca 3 gånger i veckan. 
    Penetration kanske någon gång i månaden.

• Anonym (3)
    Anonym (000) skrev 2024-03-03 09:34:55 följande:

Älskar min mans kuk. Den är så fin, särskilt när den är hård, och härlig att ha i munnen. Tycker synd om de män som aldrig får en avsugning av sin partner.

Jag håller med. Synd om alla som tycker om oralsex men aldrig får det av sin partner.
  • Anonym (3)

Sen ska jag även lägga till att det nästan alltid sker på mitt initiativ.
    Ibland kan mannen börja ge komplimanger och höja mig till skyarna från ingenstans och ibland tackar jag bara för komplimangerna och ger någon tillbaka. Ibland frågar jag: vill du ha en avsugning eller? Han säger sällan nej och då brukar jag hugga in om jag känner för detCool

• Anonym (3)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-03-03 11:18:26 följande:
    Så till och med du tyckte att det blev för mycket suga kuk i det förhållandet?? Hur mycket skulle du suga ifall du fick göra det frivilligt?? Otroligt konstigt att du är singel som ser så oerhört söt ut.... ;)
    Det är inte ett dugg konstigt att se bra ut och samtidigt vara singel. Ibland vill man just vara singel och slippa vara i en relation, Ibland har man bara inte hittat kärleken med stort K.
  • Anonym (3)
    miaiam skrev 2024-03-03 11:05:55 följande:

Jag var tyvärr tvungen att göra fyra gånger om dagen. Men det handlade om ett sjukt förhållande. Grejen är den att jag gillar att suga, är jävligt bra på det också ;) men det ska inte vara på tvång på det viset som det var. Jag gör det gärna på min kille flera gånger om dagen och tar själv initiativ till det. Är förvisso singel nu så ingen som får äran att ta emot mina avsugningar. Hehe skämt o sido. Men det är sant.

Finns inget som kan döda ens sexlust värre än en känsla av tvång, eller ännu värre. 
  • Anonym (3)
    Anonym (Utan) skrev 2024-03-03 16:48:29 följande:
    Hur gör du prostatatömning?
    Suger samtidigt som jag först masserar utanpå anus med glidmedel eller mycket saliv för att sen för upp ett finger, oftast höger långfinger. Masserar lätt med fingret mot prostatan som sitter mot könet en liten bit in. Man känner den lätt då den inte är lika mytisk som kvinnans g-punkt. När mannen kommer så drar prostatan ihop sig samtidigt som han ejakulerar. 
    Enligt de jag gjort det på så ska det vara en orgasm helt utöver den vanligaOskyldigSkrattande
  • Anonym (3)

Alltså drar ihop sig flera gånger i takt med utlösningen

• Anonym (3)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-03 20:52:39 följande:

Alla gillar inte det kanske

Menar du prostatamassage?
    Nej det är förstås inte för alla, men är inte som att jag tvingar någon direkt..
    Min nuvarande är inte ens lite sugen på att prova vilket är helt okejSolig
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (3)

(utan): Tack, antar jag:) Även om långt ifrån alla varit intresserade av att ta emot på det sättet.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (3)
    Anonym (Trevligt!) skrev 2024-03-04 08:30:17 följande:
    Väldigt sällan. Är singel, och skulle hellre själv suga kuk.
    Regga en profil på någon gaysite så är det lätt fixat!
  • Anonym (3)
    Anonym (Utan) skrev 2024-03-04 10:14:14 följande:
    Varför skulle folk i Östergötland vara mera försiktiga på detta område? 
    Sveriges sektmekkaSkrattande jag antar personen menar att den bor på gränsen mot Småland iaf? 

Angående det andra du frågade så verkar de flesta män vara rätt lössläppta och alltid lika villiga om det vankas mun eller kön:D
  • Anonym (3)
    Anonym (Utan) skrev 2024-03-04 10:30:39 följande:
    Ok. Lite småländskhet som går över landskapsgränsen :)
    Jag gissar att det är så personen menar..
  • Anonym (3)
    Anonym (000) skrev 2024-03-04 10:48:04 följande:
    Jag bor själv i Östergötland och jag upplever inte att det finns en massa sekter här eller att folk är prydare än andra, bara för att vi gränsar till Småland.
    Då var det jag som missförstod, eller så umgås du inte i samma kretsar som den som skrev tidigareFlört
Svar på tråden Suga kuk