Någon mer som har BF i november?
Jag har precis plussat och undrar om det finnas någon mer som har beräknad förlossning i ca oktober/november? Som skulle vilja dela med sig och följa resan tillsammans?
Jag har precis plussat och undrar om det finnas någon mer som har beräknad förlossning i ca oktober/november? Som skulle vilja dela med sig och följa resan tillsammans?
Jag har med bf okt/nov. Hade mitt första digitala möte med BM igår. Fysiskt möte 10 april.
Hej!
Jag plussade imorse efter ungefär 2 års försök att bli gravid :) kan fortfarande inte riktigt fatta att det är på riktigt. BF 11 november
Detta blir mitt andra barn men min sambos första. Har en son från ett tidigare förhållande som ska börja skolan till hösten <3
Jag är 28 år, fyller 29 i sommar.
Grattis till er alla till era plus, ska bli kul att följa varandras resor här
Jag är 28 år, fyller 29 i sommar.
Grattis till er alla till era plus, ska bli kul att följa varandras resor här
Hej!
Jag plussade imorse efter ungefär 2 års försök att bli gravid :) kan fortfarande inte riktigt fatta att det är på riktigt. BF 11 november
Detta blir mitt andra barn men min sambos första. Har en son från ett tidigare förhållande som ska börja skolan till hösten <3
Vad roligt,GRATTIS !!
Jag är 29 och fyller 30 i år. Jag har också en dotter från ett tidigare förhållande, men för min nuvarande sambo/pojkvän är det första barnet, men känns typ som första för mig när jag genomgår graviditeten igen eftersom det känns som det var 10000 år sen jag var gravid, fast iofs är det väldigt många år sen då min dotter fyller 11 i år.
Någon mer som har trötthet som ett graviditetssymtom??? Gud jag börjar bli så jävla trött på dagarna, det är helt sjukt haha. Jag försöker hålla igång men ögonen går typ igen??? Vad ska man göra? Ska man försöka hålla igång eller bara vila?
Juste hur många ultraljud får man göra? som är obligatoriska.
Juste hur många ultraljud får man göra? som är obligatoriska.
Än så länge har jag bara märkt ömmande bröst, extra känslig för dofter och lite lätt molande värk typ som mensvärk emellanåt
PS. Har inte förstått hur man gör för att svara på inlägg här ännu
Japp här är en till som slocknar en timme på lunchen utan problem 🤣😅
Någon mer som har trötthet som ett graviditetssymtom??? Gud jag börjar bli så jävla trött på dagarna, det är helt sjukt haha. Jag försöker hålla igång men ögonen går typ igen??? Vad ska man göra? Ska man försöka hålla igång eller bara vila?