• genovamii

Någon mer som har BF i november?

Jag har precis plussat och undrar om det finnas någon mer som har beräknad förlossning i ca oktober/november? Som skulle vilja dela med sig och följa resan tillsammans? Glad

• Svar på tråden Någon mer som har BF i november?
  • Lillnean

Ah, spännande! Lite olika åldrar ändå. Jag är ynka 21 så tryggt med de som har barn och lite mer livserfarenhet så att säga haha.

Funderar på det hade varit kul med en liknande lista som finns i de flesta BIM-trådarna? Ålder, BF, antal barn kanske? Eller nått liknande. 

• Lillnean
    Lillnean skrev 2024-03-05 09:59:01 följande:

Ah, spännande! Lite olika åldrar ändå. Jag är ynka 21 så tryggt med de som har barn och lite mer livserfarenhet så att säga haha.

Funderar på det hade varit kul med en liknande lista som finns i de flesta BIM-trådarna? Ålder, BF, antal barn kanske? Eller nått liknande. 

Menar alltså att känns tryggt för mig, ifall det kunde misstolkas☺️
  • Tramonte
    Hej alla, kul att höra era historier. Jag har bf 1/11 men jag känner dock igen mig i osäkerheten som vissa av er har. Jag är 33 och har inga barn sedan tidigare men har haft tre missfall varav de senaste avslutades i dec. Denna gången har jag betydligt mindre symptom än tidigare också vilket påminner om mitt senaste missfall där jag förstod det när symtomen ebbade ut.. Så jag ska på kontroll idag. De vill främst kontrollera att det inte är utomkveds men jag hoppas även det kan ge svar på om det är missfall eller inte. Hoppas allt går bra för er! 
  • genovamii
    Tramonte skrev 2024-03-05 10:13:02 följande:
    Hej alla, kul att höra era historier. Jag har bf 1/11 men jag känner dock igen mig i osäkerheten som vissa av er har. Jag är 33 och har inga barn sedan tidigare men har haft tre missfall varav de senaste avslutades i dec. Denna gången har jag betydligt mindre symptom än tidigare också vilket påminner om mitt senaste missfall där jag förstod det när symtomen ebbade ut.. Så jag ska på kontroll idag. De vill främst kontrollera att det inte är utomkveds men jag hoppas även det kan ge svar på om det är missfall eller inte. Hoppas allt går bra för er! 
    Okej jag håller tummarna att allting ser bra ut? Uppdatera gärna här. Kram
  • hallonbaten

Jag plussade i söndags på äl+10. Anande ett svagt streck dagen innan. 

29 år, första barnet. En kemisk graviditet och ett MA under 2023. Nervöst och vågar inte riktigt tro på det förens första ultraljudet jag tänkt boka tills vecka 8+0. Jag vågar knappt boka in det dock, rädd att jag ska jinxa allt.. haha.

Jag fick också magsjuka några timmar efter att jag plussat, så är orolig att det på något sätt har försämrat chanserna för att det här ska gå vägen.. :( 

• Qwalite

Jag blir alldeles strax 38. Har inte jättemycket symptom än, lite molvärk till och från, kissnödig, svagt illamående ibland, huvudvärk, TRÖTT, större bröst 

har inte kontaktat bm än, men är väl lika bra Att kanske göra det? 😅

• genovamii
    Qwalite skrev 2024-03-05 18:37:15 följande:

Jag blir alldeles strax 38. Har inte jättemycket symptom än, lite molvärk till och från, kissnödig, svagt illamående ibland, huvudvärk, TRÖTT, större bröst 

har inte kontaktat bm än, men är väl lika bra Att kanske göra det? 😅

Ja jag ringde igår, och har fått ett fysiskt möte i början av April. Så ja, ring du med! Glad
  • genovamii
    LillaFruBorg skrev 2024-03-05 18:03:19 följande:

Jag har med bf okt/nov. Hade mitt första digitala möte med BM igår. Fysiskt möte 10 april. 

Jag ringde också igår, jag ska dit början av april jag också! 
Svar på tråden Någon mer som har BF i november?