Någon mer som har BF i november?
Jag har precis plussat och undrar om det finnas någon mer som har beräknad förlossning i ca oktober/november? Som skulle vilja dela med sig och följa resan tillsammans?
Jag har precis plussat och undrar om det finnas någon mer som har beräknad förlossning i ca oktober/november? Som skulle vilja dela med sig och följa resan tillsammans?
Jag är 32 och har en dotter på 14 månader :)
Ah, spännande! Lite olika åldrar ändå. Jag är ynka 21 så tryggt med de som har barn och lite mer livserfarenhet så att säga haha.
Funderar på det hade varit kul med en liknande lista som finns i de flesta BIM-trådarna? Ålder, BF, antal barn kanske? Eller nått liknande.
Ah, spännande! Lite olika åldrar ändå. Jag är ynka 21 så tryggt med de som har barn och lite mer livserfarenhet så att säga haha.
Funderar på det hade varit kul med en liknande lista som finns i de flesta BIM-trådarna? Ålder, BF, antal barn kanske? Eller nått liknande.
Jag plussade i söndags på äl+10. Anande ett svagt streck dagen innan.
29 år, första barnet. En kemisk graviditet och ett MA under 2023. Nervöst och vågar inte riktigt tro på det förens första ultraljudet jag tänkt boka tills vecka 8+0. Jag vågar knappt boka in det dock, rädd att jag ska jinxa allt.. haha.
Jag fick också magsjuka några timmar efter att jag plussat, så är orolig att det på något sätt har försämrat chanserna för att det här ska gå vägen.. :(
Jag har med bf okt/nov. Hade mitt första digitala möte med BM igår. Fysiskt möte 10 april.
Jag blir alldeles strax 38. Har inte jättemycket symptom än, lite molvärk till och från, kissnödig, svagt illamående ibland, huvudvärk, TRÖTT, större bröst
har inte kontaktat bm än, men är väl lika bra Att kanske göra det? 😅
Jag blir alldeles strax 38. Har inte jättemycket symptom än, lite molvärk till och från, kissnödig, svagt illamående ibland, huvudvärk, TRÖTT, större bröst
har inte kontaktat bm än, men är väl lika bra Att kanske göra det? 😅
Jag har med bf okt/nov. Hade mitt första digitala möte med BM igår. Fysiskt möte 10 april.