Någon mer som har BF i november?
Jag har precis plussat och undrar om det finnas någon mer som har beräknad förlossning i ca oktober/november? Som skulle vilja dela med sig och följa resan tillsammans?
Jag har precis plussat och undrar om det finnas någon mer som har beräknad förlossning i ca oktober/november? Som skulle vilja dela med sig och följa resan tillsammans?
Nu har jag UL om 5 dagar, vad jag längtar, kommer då vara i 10+1, kommer även ta NIPT-test då. Hoppas det ska funka att ta NIPT-test så tidigt, att det finns tillräckligt med foster-DNA.
Jag använder Preggers, men den kostar pengar om man vill ha fullversionen 😊
Jag har fått rosa flytning, en igår och en idag.
Är lite orolig, någon som haft liknande och att det gått bra ändå?
Jag har fått rosa flytning, en igår och en idag.
Är lite orolig, någon som haft liknande och att det gått bra ändå?
Okej 😊
Jag jobbade min första dag idag och det gick rätt bra ändå. Jag har tagit mina illamåendetabletter Lergigan Comp nu så kräks inte längre utan mår mest illa och har lite ont i magen, så det funkar att jobba nu när jag kan äta igen. Gick inte att vila bort illamåendet utan tabletter har dämpat det. Jag jobbar inom tandvården och har mycket patientkontakt så det gick inte att jobba där förut när jag kräktes så mycket.
Hur mår du under graviditeten? 😊 Har ni berättat för din son än? 😊
Okej 😊
Jag jobbade min första dag idag och det gick rätt bra ändå. Jag har tagit mina illamåendetabletter Lergigan Comp nu så kräks inte längre utan mår mest illa och har lite ont i magen, så det funkar att jobba nu när jag kan äta igen. Gick inte att vila bort illamåendet utan tabletter har dämpat det. Jag jobbar inom tandvården och har mycket patientkontakt så det gick inte att jobba där förut när jag kräktes så mycket.
Hur mår du under graviditeten? 😊 Har ni berättat för din son än? 😊