Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-23 07:27:48 följande:
Jag ser också yngre ut än jag är, det säger alla. Däremot så var jag inte populär bland tjejer som du var. Men jag vågade ändå stöta på tjejer lite överallt.
Grejen är ju den att när man uppnått en viss ålder är det supersvårt för i alla fall mig att avgöra ålder på någon jämnårig. En del ser mer "härjade" ut en andra och en del har bra gener.
Dock brukar alltid yngre och då menar jag de mellan 15-30 kunna avgöra att personen framför dem definitivt är äldre än dem och det är inte så många intresserade av även om nu personen råkar se yngre ut än vad den faktiskt är...
Jag som 50-åring är oftast mer öppen och intresserad av en "ungdomlig" 50-55 årig man än vad de flesta 25-åriga kvinnor är. Dock brukar tyvärr dessa män oftast vara patetiska och ytliga och de är ofta tämligen omogna...
Jag kan nog inte påstå att jag ser yngre ut än vad jag är, men däremot att jag ser helt okej ut för min ålder. Inga hängbröst, inte jätterynkig, inte en massa övervikt osv. Och bara för det finns en hel del 30-åringar som är i sämre fysiskt skick än mig så innebär ju inte det att jag ser yngre ut än dem.