-
Tackprospicientia skrev 2024-05-05 20:30:48 följande:Nej, det är inte alltid så lätt i livet. :) ... men nånting som får dig att komma ifrån din besatthet av den här mannen, som en resa någonstans eller nåt eller bara lite nya rutiner.
-
Är så less på att känna så här. Vill bara glömma allt vad män heter. Och speciellt den här mannen.
-
Kan inte sova.
Har haft en jättedipp ikväll. Den kom helt plötsligt, var inte alls beredd. Har inte ens saknat honom eller varit ledsen den senaste tiden.
Och så kom jag att tänka på vad som skrivs i den här tråden. Att han bara ville vara med mig för att jag erbjöd sex som hans fru inte går med på. Och jag känner mig så jävla äcklig, värdelös och dum som trodde att han faktiskt tyckte om mig när det bara var vissa fantasier han ville få leva ut. Det är ju klart att det var så, hur kunde jag vara så jävla dum och tro att någon skulle tycka om mig för min person. Tycka att jag var fin.
Känner mig så otroligt äcklig och som en sak. Hål som hål, spelar roll på vem det sitter.
Och hur fan kan jag sakna någon som inte ens vill vara med mig för mig? Hur kunde jag ens känna något. Dum, är vad jag är.
Det här är ingen offerkofta . Förut kändes det orättvist - som att jag inte förtjänade att vara så ledsen. Nu känns det bara så självklart.
Pinsamt att det skulle ta så länge för mig att förstå det.
-
Tyvärr är det ju det enda det fört med sig att undra varför någon överhuvudtaget skulle vilja älska mig. Jag är ju äcklig. En sak. Klarar att hålla ihop benen för att jag får lite uppmärksamhet. Vem vill vara med någon sån?Lynx123 skrev 2024-05-12 07:14:05 följande:
Det är lugnt - det är inte dig det är fel på, han gör ju så med alla - inklusive sin fru.
Jag tror att du längtat efter själva situationen, att vara med någon som älskar dig, och att den fantasin blivit lite av en fix ide om just honom. Samtidigt är det bra att du kommer till insikt om vad för slags person du har haft att göra med. Tyvärr finns det många av det slaget.
Du kommer kunna släppa det här...låter faktiskt som att du redan är på.god väg!
Är så jävla pinsam. Tänker inte försöka igen. Vet min plats nu. -
Ja, ett inte föll bort.Anonym (o) skrev 2024-05-12 14:50:55 följande:Nu är jag säkert trög men hänger inte med hur du menar, klarar att hålla ihop benen för att få uppmärksamhet? Var det inte tvärtom att du fick uppmärksamhet när du inte, som du kallar det för, höll ihop benen?
Och vad tänker du inte försöka igen? Försöka med honom eller vad?
Tack för att du spär på mitt självförakt.
Och nej, som det känns nu tänker jag aldrig försöka igen. Varken med honom eller någon annan. -
Känner mig bara äcklig. Och dum som trodde att han tyckte om mig som person.Anonym (o) skrev 2024-05-12 16:33:47 följande:Ja då får jag ihop din text bättre. Men varför skulle du hålla ihop benen? Ville du inte ha sex med honom? Fick inte du också ut något av det? Det är inte äckligt att ha sex om båda ville
Vi har haft fantastiskt sex, som båda var med på. Men nu inser jag att han bara ville för att jag gör sånt hans fru inte går med på. Jag har bara varit ett hål. Eller flera.
Jag tände på honom för att jag trodde han gillade mig helt enkelt. -
Har jag gått ut med något nick? 😱 hoppas inte. Då måste tråden ryka.Anonym (Ursäkter) skrev 2024-05-12 16:58:15 följande:Men du, om jag inte minns fel så träffades ni just för att ha sex? Tillsammans med hans vän? Ber om ursäkt om jag minns fel, men undrar hur denna insikt har kommit nu? Du borde rimligtvis ha insett vad han är för typ av man?
Har du någon diagnos? Känns inte riktigt sunt detta. Du har ju gått ut med ditt nick i tråden och minns tydligt en annan stormig relation du beskrev för några år sedan. Du träffade en man och ni blev genast helt uppslukade av varandra innan det slutade i katastrof. Det verkar alltid bli så väldigt dramatiskt och som att du inte riktigt klarar av att hantera känslor.
Ja vi träffades genom hans vän, för att ha sex. Men jag har inte varit uppslukad av någon annan. Lämnade ett långt förhållande utan känslor, eller för den delen sex, innan jag träffade den här mannen. Vi träffades för sex och sen blandade han in känslor. Och jag föll för det.
Jag har ingen diagnos. Är bara ledsen att aldrig räcka till.
Det har legat och grott, men igår kväll började jag bara känna mig äcklig. Har aldrig gjort något jag inte vill, det vill jag understryka. Men att han utnyttjat att jag vill, helt enkelt. -
Det tror jag inte. Oftast är der vanligt sex. Mjukt och fint.Anonym (o) skrev 2024-05-12 17:10:13 följande:Så han hade tackat nej till sex med dig, om du inte gått med på de sakerna, utan bara samma typ av sex som hans fru ger, då hade denna relation aldrig utspelat sig?
-
Jag svarade på din direkta fråga. Om han hade tackat nej till sex med mig om jag inte gjorde de extra sakerna. Och det tror jag inte, men de kanske var bidragande till att han ville.Anonym (o) skrev 2024-05-12 17:26:24 följande:Jag har väldigt svårt att hänga med i vad du menar.
Vad tror du inte?
Du skriver ju att det var på grund av det annorlunda sexet som han valde att träffa dig. Att han bara ville för att du ger en viss typ av sex. Det betyder att han inte hade velat träffa dig annars.
Eller menar du att är det vanligt, mjukt fint sex som han inte får av sin fru, som du erbjöd?
Men jag vet att han gjort saker med mig han inte testat innan. -
Nej jag är äcklig för att jag inte fattade skillnaden. Att jag trodde att han tyckte om mig. Min person. Inte för att jag var intresserad av en speciell typ av sex. Att jag trodde att jag betydde något. Försökte hålla kontakten.Anonym (o) skrev 2024-05-12 17:37:08 följande:Men i så fall så stämmer det ju inte det du skrev förut, att han ville bara för att du gick med på de sakerna. Det var ju därför du anser att du är äcklig
Försökte förstå.
Men jag gör det nu. Det betydde inget. Han sa att han älskade mig för att det är sånt man säger till sin älskarinna, det ingår i spelet. Och jag var för dum för att förstå det. Trodde han menade det.