• Drbutt

Stringkalsonger

Har en lite fundering, jag har länge varit användare av stringkalsonger, totalt ca 15 år, varav dom 7 senaste åren har jag enbart använt och ägt string. 

I början av mitt användande var det väldigt svårt att hitta ställen som sålde string för män. Numer med internet är det väldigt enkelt. 

Därav kommer min fråga, är det många män som idag använder sig av string? Det säljs lite överallt online, samt att tyda på recensioner på dessa onlinebutiker så finns det gott om användare. 

Tänker även att trenden med träningstights, tightare byxor gjort att kanske fler börjat använda stringkalsonger. 

Använder du string? Vet du någon som gör de? Börjar det bli accepterat? Visar du att du använder det eller gömmer du de? 

• Svar på tråden Stringkalsonger
  • Anonym (Man)
    Drbutt skrev 2024-01-30 18:16:57 följande:

Kan hålla med dig om att det inte ser bekvämt ut. men efter år av användning så vill jag numer påstå att boxer är extremt mycket mer obekvämt. 

string håller allt på plats och man känner sig smidig på ett härligt sätt, kanske du borde testa? 

Att ett par boxer inte håller paketet på plats är enbart för att du valt fel boxer. Jag kör numer endast boxer från Norska ComfyBalls, det var en mirakelkänsla att ta på sig dem och jag kommer ihåg att jag beskrev det som att man går runt med känslan av att frugan håller sin hand runt paketet hela dagen. Första tiden med ComfyBalls boxers gick jag runt med mysballe hela dagarna. Skulle själv aldrig få för mig att gå runt i string pga hygieniska skäl, jag har ett jävligt hårigt arsle och det är svårt att torka sig ren efter nr.2, torkar med våtservetter men efter nån timme är jag oftast tvungen att gå och torka mig igen då det läckt en del avföring från tarmen, det är inget som kommer så långt ut som att det blir bromsspår i kallingarna, men med string skulle det ju definitivt bli ett problem.
  • Tobenen

Rakt och ärligt svar. Jag har själv funderat på att testa Comfy balls. Efter din recension kommer jag att beställa ett par!

Anonym (Man) skrev 2024-05-31 09:37:01 följande:
    Att ett par boxer inte håller paketet på plats är enbart för att du valt fel boxer. Jag kör numer endast boxer från Norska ComfyBalls, det var en mirakelkänsla att ta på sig dem och jag kommer ihåg att jag beskrev det som att man går runt med känslan av att frugan håller sin hand runt paketet hela dagen. Första tiden med ComfyBalls boxers gick jag runt med mysballe hela dagarna. Skulle själv aldrig få för mig att gå runt i string pga hygieniska skäl, jag har ett jävligt hårigt arsle och det är svårt att torka sig ren efter nr.2, torkar med våtservetter men efter nån timme är jag oftast tvungen att gå och torka mig igen då det läckt en del avföring från tarmen, det är inget som kommer så långt ut som att det blir bromsspår i kallingarna, men med string skulle det ju definitivt bli ett problem.
  • Anonym (Man)
    Tobenen skrev 2024-05-31 14:19:12 följande:

Rakt och ärligt svar. Jag har själv funderat på att testa Comfy balls. Efter din recension kommer jag att beställa ett par!

Gört! Återkom gärna med du själv tyckte om dem!
  • FarTill4

Jodå, har använt ett antal år vid det här laget. Mest när jag vill buda min särbo då hon går igång på det. Har på mig dem enstaka gånger under bara för att...

• Anonym (Anonym string kille)

Hej! Jag är hetero man år 30+. Och använder string par gånger i veckan iaf. tycker det bekvämt och snyggt. Å sambon tänder på det. Så lite mysigt. 
    tankt på mitt jobb å vad jag är för Persson å min umgängeskrets så mörkar jag ju det.

• Tobenen
    Anonym (Anonym string kille) skrev 2024-09-08 12:06:08 följande:

Hej! Jag är hetero man år 30+. Och använder string par gånger i veckan iaf. tycker det bekvämt och snyggt. Å sambon tänder på det. Så lite mysigt. 
    tankt på mitt jobb å vad jag är för Persson å min umgängeskrets så mörkar jag ju det.

Det är synd att man måste mörka för sin umgängeskrets. Härligt att din sambo gillar det. Det gör min också. 
  • Anonym (Fjolligt)

Oerhört fjolligt och omanligt med stringkalsonger. Hade jag sett en man med det hade jag skrattat. 

• Anonym (Anonym string kille)
    Tobenen skrev 2024-09-09 09:13:56 följande:
    Det är synd att man måste mörka för sin umgängeskrets. Härligt att din sambo gillar det. Det gör min också. 

en Vän vet om det😂För han råka se dom på tvätt linan. Sen erkände han också att han använde det. och vi har kännt varandra i 6år😅  annars har jag väl Inge behov av att visa vad jag använder för underkläder. utan det kan frugan och jag ha för oss själv. 
Svar på tråden Stringkalsonger