• Drbutt

Stringkalsonger

Har en lite fundering, jag har länge varit användare av stringkalsonger, totalt ca 15 år, varav dom 7 senaste åren har jag enbart använt och ägt string. 

I början av mitt användande var det väldigt svårt att hitta ställen som sålde string för män. Numer med internet är det väldigt enkelt. 

Därav kommer min fråga, är det många män som idag använder sig av string? Det säljs lite överallt online, samt att tyda på recensioner på dessa onlinebutiker så finns det gott om användare. 

Tänker även att trenden med träningstights, tightare byxor gjort att kanske fler börjat använda stringkalsonger. 

Använder du string? Vet du någon som gör de? Börjar det bli accepterat? Visar du att du använder det eller gömmer du de? 

• Svar på tråden Stringkalsonger
  • Anonym (Har haft det en gång)

Jag har haft string på mig en gång, det kändes alldeles för gay. Jag är gay men det kändes ändå för gay if that makes sense.

Så att man blir homofobisk mot sig själv och vill kalla sig själv nedsättande begrepp på homosexuella män.

Korta, tighta boxers...det är snyggt oavsett på män som är gay eller straight. Speedos och "vanliga" kalsonger är gränsfall. 

• Drbutt

Precis så, för att det ska börja ses som något normalt och inte udda eller konstig. 

Då kan vi alltså bestämma att det är för män då det heter stringKALSONGER. 

• Anonym (Erkänn istället)
    Drbutt skrev 2025-01-02 22:31:58 följande:

Precis så, för att det ska börja ses som något normalt och inte udda eller konstig. 

Då kan vi alltså bestämma att det är för män då det heter stringKALSONGER. 

Är det därför du visar upp röven här, drbutt? Och tar bilder på jobbet? Att du vill visa upp din röv är uppenbart. Det är precis min poäng. Bara stå för det. Bortförklaringarna i tråden är fucking skrattretande.

Nej. Du kan kalla en trosa för kalsong, men det är fortfarande en trosa.
  • Drbutt
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-02 22:36:39 följande:
    Är det därför du visar upp röven här, drbutt? Och tar bilder på jobbet? Att du vill visa upp din röv är uppenbart. Det är precis min poäng. Bara stå för det. Bortförklaringarna i tråden är fucking skrattretande.

Nej. Du kan kalla en trosa för kalsong, men det är fortfarande en trosa.

Jag förstår inte var du vill komma med din frågeställning, tråden har ett annat syfte än vad du försöker få det till. Jag behöver inte förklara mer än så.
    är innehållet i tråden så provocerande för dig så kan du bara scrolla vidare. 

trosor finns i flera olika modeller, likaså kalsonger. Boxer, briefs, string m.m. 

Drbutt skrev 2025-01-03 08:25:41 följande:

Jag förstår inte var du vill komma med din frågeställning, tråden har ett annat syfte än vad du försöker få det till. Jag behöver inte förklara mer än så.
    är innehållet i tråden så provocerande för dig så kan du bara scrolla vidare. 

trosor finns i flera olika modeller, likaså kalsonger. Boxer, briefs, string m.m. 

Syftet med tråden är att du ska få visa upp dig i stringtrosor. Det är helt uppenbart. Så du behöver verkligen inte förklara mer. Det framgår med stor tydlighet.
  • Drbutt
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-03 19:28:25 följande:
    Syftet med tråden är att du ska få visa upp dig i stringtrosor. Det är helt uppenbart. Så du behöver verkligen inte förklara mer. Det framgår med stor tydlighet.
    Ja verkligen så är det, tack att du delat med av din åsikt. 
    Drbutt skrev 2025-01-03 19:45:34 följande:
    Ja verkligen så är det, tack att du delat med av din åsikt. 
    Det var så lite Drbutt. Och så uppenbart.
  • Anonym (K)

Första gången jag såg min sambo i string höll jag på att dö. Det var det bögigaste jag skådat. Numera har jag vant mig vid dem, men inget jag tycker är speciellt sexigt. 

• Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-02 21:48:08 följande:
    Ja, du har tagit upp det. Gång på gång.

Skulle inte drömma om att beskriva mina underkläder här, såsom ni gör. Det är vulgärt. Men nej, det gör jag inte. Vill inte ha ett snöre i röven. Det är såväl obekvämt som ohygieniskt. Däremot fattar jag inte hur det kan vara dubbelmoral. String är för kvinnor, inte för män. Att du inte vågar stå för att du klär dig damunderkläder är trist.
    Mycket konstigt att dessa säljs för avdelningen underkläder för män samt att dom är gjorda med plats för paketet fram om det är trosor. Du kanske behöver extra plats fram du också om du kallar dessa för trosor?
    Du säger att det är ohygieniskt förstår jag inte riktigt, jag brukar iaf torka mig ordentligt efter toabesök du borde kanske göra det du också så blir det mer hygienisk?
    Anonym (From J) skrev 2025-01-04 09:47:42 följande:
    Mycket konstigt att dessa säljs för avdelningen underkläder för män samt att dom är gjorda med plats för paketet fram om det är trosor. Du kanske behöver extra plats fram du också om du kallar dessa för trosor?
    Du säger att det är ohygieniskt förstår jag inte riktigt, jag brukar iaf torka mig ordentligt efter toabesök du borde kanske göra det du också så blir det mer hygienisk?
    Du tror att bakterierna försvinner för att du torkar dig? Att det är hygienskt att ha ett snöre mot ditt rövhål?

Du kan köpa allt på nätet. Så länge de kan tjäna pengar, så säljs det. Knappast så att du kan gå och köpa dina "kalsonger" i en vanlig butik.
  • Anonym (From J)
    Anonym (Erkänn istället) skrev 2025-01-04 12:33:51 följande:
    Du tror att bakterierna försvinner för att du torkar dig? Att det är hygienskt att ha ett snöre mot ditt rövhål?

Du kan köpa allt på nätet. Så länge de kan tjäna pengar, så säljs det. Knappast så att du kan gå och köpa dina "kalsonger" i en vanlig butik.

Det går absolut att köpa i vanliga butiker som säljer märkesunderkläder. Du tror på fullaste allvar att stora märken som Calvin Klein, Versace och Armani har manliga modeller iklädda i damstringtrosor på deras hemsida och säljer damtrosor som herrkalsonger.
    Är du på riktigt nu????

• videofotografen

Jag hade stundtals string när jag var tonåring men tyckte att det var lite äckligt med "snöret i röven" så idag är det bara nedanstående som gäller. Åtminstone sommartid när det är varmt och i synnerhet på badstranden. Glad

Svar på tråden Stringkalsonger