Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-02-21 19:36:03 följande:

Snart ploppar ögon ut på late Trygg

Late Trygg kommer nog snart att inse att han är en förlorare. Skulle skämmas om jag var han eftersom han är så lat.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-21 22:25:30 följande:
    Ja,det får vi verkligen hoppas. Men med tanke på att TorpetCornelia sa att hon skulle bryta ner honom mentalt så går hon ju inte att lita på,i alla fall.
    Och kanske inte heller Maxine.
    Jag litar inte på Maxine alls....Inte heller på Torpet Cornelia.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-21 22:57:20 följande:
    Nej,inte jag heller.
    Enligt mig så litar jag på Per, Carolin, Ronja....Dessie och Magnus kan jag som inte säga nåt om.

Resten kan få åka ut en och en.
    Lite orolig för att Ronja ska lämna då hon har sån hemlängtan.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-22 19:32:33 följande:

Levin ensam uppe, alla sover

Jag håller med Levin om att djuren sköt väldigt dåligt. Kossorna ska vara mjölkade tidigt på morgonen inte kl: 10.00  på förmiddagen.,,,Fruktansvärt att deltagarna inte lärt sig nåt under tiden som gått.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-22 19:40:24 följande:

Kossorna på rymmen, inhägnaden kan inte vara något vidare

Kossorna saknar nog sina rätta ägare som mjölkar dem tidigt och bestämde sig att ta sig hem.Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-22 19:50:29 följande:

Vilket gnäll på Cornelia N

Jag blir nästan rädd när hon pratar framför kameran....Hon verkar på nått sätt obehaglig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-22 19:52:23 följande:

Trygg och Tim så patetiska🙄

Barnsliga vuxna män, men dom gör tv och kommer att få vara med i flera löjliga program framöver.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-22 20:18:19 följande:

Magnus vann kampen och tog en amulett av Cornelia

Vilket Torpet har du tittat på för vad jag sett under veckan på Torpet så har Magnus vunnit två gånger och båda gångerna har han valt att ta amuletten av Anna. Magnus, Ronja och Cornelia fick välja om dem försvagar en av sina lagkamrater genom att ta amulett av varann eller om vinnaren skulle ta av Anna.

Båda gångerna Magnus vann har han tagit amulett av Anna.....Inte av Cornelia eller Ronja.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-25 20:06:11 följande:

Wincent har koll på hur djurens sköts, ingen av dom verkar fatta det

Stackars djur. Jag har flera gånger tänkt att kossorna ska mjölkas tidigt, men när man hör att dem mjölkar korna vid 10.00 tiden då blir man arg hur dem sköter djuren. Ägarna till korna måste bli skit förbannade.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-25 20:58:07 följande:

Snacka om dålig förlorare hon är, patetiskt 

Ja hon var verkligen dålig förlorare och det språket hon använde när Anna pratade med henne var fruktansvärt. Jennifer kan väl inte ens stavs till ordet Respekt. eller god uppförande.
Svar på tråden Farmen 2024