Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-02-18 20:18:11 följande:

Några borde bli utan helt och hållet

Håller med till 100%. Ende l hade bordat blivit utan maten det fick.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-18 20:54:51 följande:
    Ja,men skönt att Per vann ändå så det blir en vettig storbonde nästa vecka. 
    Det var bra att Per vann och det var det han var ute efter när han valde sig själv till andre kämpe. Per har styrka trots sin ålder. Han har även pannben som få där inne har. Nu har Per chansen att välja storbonde och om jag tror rätt så kommer per att välja Magnus eller Dessie......Och jag hoppas att Pers pakt kommer att kunna köra ut en efter en i den andra pakten......Hoppas även att Levin ställer sig in i Pers pakt.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-19 19:40:07 följande:

Halva gänget till Torpet

Vilket är Toppen då Per är fredad, Dessan Storbonde och resten på Torpet så är alla säkra i en vecka i alla fall. Nu måste Levin välja från den Elaka pakten sin andre kämpe....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-19 19:42:45 följande:

Per sänker sig till den nivå som han ogillar. Jösses tillbaka kaka

Där hängde jag inte med vad du menar att Per sänker sig!!!???
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-19 19:54:39 följande:
    Jennifers min när Per skulle välja storbonde. *S*
    Ja Jennifer och alla andra i den elaka pakten fick ett långt ansikte....Oj vad dem kommer och snacka skit  om Dessa, Per, Cornelia, Ronja och Magnus.

Bara och hoppas på att Levin lär känna deras elakheter och börjar plocka ut en av dem i tinget....Kan inte bestämma mig vem jag vill ha ut som 1:a för jag vill ha ut alla....Jennifer, Maxine och Torpet Cornelia vill jag ha ut på en gång.....Sen Tim och Fredde.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-19 20:01:04 följande:

Snacka om att de andra är sura nu.
    Men det är ju dubbelmoral med tanke på att de själva gjorde exakt samma sak när Anna åkte ut.

Och snacka om att Ronja och Cornelia tar bröd när de själva tar mat som andra vill ha och sen kastar bort hälften.
    De borde,ärligt talat,inte uttala sig.
    De får ju bara smaka på sin egen medicin.

Maxine borde hålla munnen som gjort regelbrott för att få i sig mat.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-19 20:26:41 följande:
    Fast det är ju dubbelmoral från deras sida att bli sura när de själva har gjort exakt samma sak.
    Då kan de gott få smaka på sin egen medicin.
    Sant som du skriver.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-19 20:32:29 följande:
    Menade hans prat i synken bl. a. Ingen annan var i närheten
    Jag förstår inte vad du menar att Per har sänkt sig i synken, men jag kanske missade vad han sa när han var ensam.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-19 20:39:09 följande:
    Jag vet inte om jag tycker de är så lika.
    Jennifers pakt kan ju vara direkt elaka till skillnad från Pers.
    Visst,det är ett spel. Men det kan man spela utan att vara elak.
    Det finns flera som har vunnit Farmen på rent spel.
    Håller med dig Jennifers pakt har ingen respekt för det andra. Kläcka ur sig "ÄT MITT BAJS" och en hel del andra elakheter.....Pers pakt är mer respektfulla mot alla.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-19 20:46:15 följande:
    Absolut men det verkar som Pers med flera är ofelbara

Sen tycker jag att man inte behöver ge igen med samma mynt, då sjunker man till låg nivå. 
    Nej jag har då inte sagt att Per med flera är ofelbara. Alla kan vara elaka, men jag har då inte sett Per med sina vänner köra med fula ord  och elakheter spontant som Jennifer gör och Fredde, Maxine och Torpet Cornelia. "Pizza" Cornelia.
Svar på tråden Farmen 2024