Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

molly50 skrev 2024-02-20 13:27:38 följande:
    Jag tycker inte att han sänker sig på något sätt.
    Med tanke på hur han har blivit behandlad av dem så kan jag förstå att han vill ge en tillbakakaka.

Det verkar helt ok för de andra att bete sig illa och köra över sina motståndare.
    Men när de själva får smaka på sin egen medicin så är det plötsligt inte lika kul.
    Tänker precis som du. Alla är dom spelare och alla vill ha 500 tusen. Vissa spelar fult, vissa andra försöker vara alla till lags, vissa bara driver runt och gör inget och tror sig vinna pengarna.......Ja det är ett spel.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-20 18:52:27 följande:
    Han pratar om tillbaka kaka o.s.v. Att ge igen på samma nivå som de andra

Att pakta m.m.
    Tycker att Per tänker helt rätt att han ska ge ingen.....Inget fel i detta. Ja alla paktar på sitt sätt bara att en del paktar med fult språk andra är mer tydliga.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-20 18:54:38 följande:
    Menar du att Per och hans pakt plus några till är oskyldiga, snälla och gulliga utan minsta fel och brister
    Som jag skrev här tidigare så sa jag Alla är spelare för sin egen del 500 tusen är stora pengar, men ja Pers pakt är snällare i hur dom pratar.....Säg mig gillar du Jennifers skrikande om att Ät mitt bajs osv, Gillar du Tims och Freddes latande?
    Gillar du Maxines dubbel spel och skritande om hennes styrka? Gillar du Cornelias sätt och säga åt Anna att det är ett falskspel som körs.....Nä jag vet inte varför du har ändrat dig och börjar hålla med Jennifers pakt. Eller hur du tänker....Helt klart ser vi olika på allt som händer och det är helt rätt, men jag kommer att hålla med Pers pakt ända tills vinnaren är utsedd.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-20 19:24:57 följande:
    T ex så har han blivit anklagad för att vara lat. Av Tim som samtidigt skyddade den lataste av dem alla. Fredrik.
    Jag kan förstå att man tappar det ibland när någon beter sig så.

Men tycker du att Jennifers gäng har använt ett fint språk t ex?
    Svordomar i var och varannan mening och "ät mitt bajs" t ex.
    Jag har aldrig hört någon i Pers pakt använda ett sådant språk.
    Jag tycker faktiskt att de beter sig mer vuxet än de andra.
    Ja jag håller med dig och har skrivit typ lika dant.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-20 19:32:55 följande:
    Fulspel finns på båda håll
    Förklara fulspelet som kört från Pers pakt.....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-20 19:36:33 följande:

Kan vara ett blodtrycksfall om hon reste sig upp för fort, hon verkar må riktigt dåligt, usch

Mest troligt blodtrycksfall, men man var rädd att hon åkt för en stroke eller en 10:a. Tur som var kom hon tillbaka.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-20 19:49:59 följande:
    Ja,de klipper en hel del Men det man får se är ju saker som har hänt. Och det är väl det som ska diskuteras?

Förlåt att jag frågar.
    Men har du ändrat uppfattning om Jennifers pakt?
    Du har tidigare inte haft mycket till övers för dem.
    Samma fråga ställer jag.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-20 19:54:47 följande:
    Han litar inte på Ronja och gänget heller verkar det som
    Har aldrig hört Per säga nåt om Ronja eller det andra att han inte skulle lita på dem....Att Maxine sa detta tror jag är för att Maxine vill få Pers pakt att separeras ......Jag hade önskat höra det med egna öron att Per sagt detta.
  • Jhannis

Måste bara få säga att i början av Farmen var vi alla överens om deltagarna här på FL, men eftersom tiden går så börjar det spreta om vad vi tycker om deltagarna.

Jag för min del kommer aldrig att gilla det Jennifer, Tim, Fredde, och några andra som valde att gå ut själva gjort, sagt i både svordomar, bajsksnack, och elakt beteende.

Kommer heller inte gilla Maxine som jag först sa när hon var på Torpet att hon bättrat sig, men hon kör fulspel. Kommer heller inte att gilla Cornelia från Torpet gänget då hon visar sig innerst inne vara elak.

Per tycker jag jobbar hårt trots sin ålder. Duktig i tinget....Vunnit alla tävlingar där.

Magnus är en skojare och man vet inte var man har honom, men jag tror att han tror att om han är snäll med alla så håller han sig kvar länge.

Dessie vet jag varken ut eller in med....(jag vill ha mellis)....

Cornelia kan visa sina sidor både när hon pratar och gör saker.

Ronja är en fin tjej som gör allt som ska göras.

Lite av min tanke på deltagarna i årets Farmen, men saknar att man inte visar MER på vad som görs på farmen istället för tjafs och onödigt bråk Nä produktionen vill bara ha intriger och bråk för att sälja programmet. 

Produktionen kunde i stället ta ett gäng människor ut i vildmarken och gräla med varann än på Farmen där det måste skötas djur, grödor och gården. 
    Jag tycker synd om djuren och om det personer som äger gården att ha deltagare som (nästan skiter i allt).

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-20 23:43:19 följande:
    Jag måste ha missat det,för jag har inte heller hört det. Mer än när Maxine sa det.
    Ja det måste jag också ha gjort. Hörde bara det när Maxine nämnde det i kvällens avsnitt.
Svar på tråden Farmen 2024