Måste bara få säga att i början av Farmen var vi alla överens om deltagarna här på FL, men eftersom tiden går så börjar det spreta om vad vi tycker om deltagarna.
Jag för min del kommer aldrig att gilla det Jennifer, Tim, Fredde, och några andra som valde att gå ut själva gjort, sagt i både svordomar, bajsksnack, och elakt beteende.
Kommer heller inte gilla Maxine som jag först sa när hon var på Torpet att hon bättrat sig, men hon kör fulspel. Kommer heller inte att gilla Cornelia från Torpet gänget då hon visar sig innerst inne vara elak.
Per tycker jag jobbar hårt trots sin ålder. Duktig i tinget....Vunnit alla tävlingar där.
Magnus är en skojare och man vet inte var man har honom, men jag tror att han tror att om han är snäll med alla så håller han sig kvar länge.
Dessie vet jag varken ut eller in med....(jag vill ha mellis)....
Cornelia kan visa sina sidor både när hon pratar och gör saker.
Ronja är en fin tjej som gör allt som ska göras.
Lite av min tanke på deltagarna i årets Farmen, men saknar att man inte visar MER på vad som görs på farmen istället för tjafs och onödigt bråk Nä produktionen vill bara ha intriger och bråk för att sälja programmet.
Produktionen kunde i stället ta ett gäng människor ut i vildmarken och gräla med varann än på Farmen där det måste skötas djur, grödor och gården.
Jag tycker synd om djuren och om det personer som äger gården att ha deltagare som (nästan skiter i allt).