• Tow2Mater

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (abc123) skrev 2024-07-25 23:35:44 följande:

Som jag förstår det så är det så här. Oavsett vad ni säger till varandra så kan ni inte sluta skriva ett liksom, min tur, nu skriver jag i tråden, svar - vad som helst. Ni skulle kunna starta med ett x och så får den andra skriva ett y och sedan kommer den första med sitt x och sedan den andre med sitt y. Så här:

x - y
    x - y
    x - y

Eller om någon känner sig kränkt av att inte få börja:

y - x
    y - x
    y - x

Skall ni hålla på så till dess att ni avlider?

Jag tror det har ett namn; klybepicska. 
  • Tow2Mater
    Anonym (Kri) skrev 2024-07-26 00:41:40 följande:
    Det har personen redan sagt om du läst.

Det handlar om att känna sig trakasserad när man sagt sig vilja bli lämnad ifred massor med gånger och den andre parten vägrar lyssna och istället fortsätter pressa. Då går vissa i försvar. 

Jag tror att det enda som avslutar allt detta är om den person som trakasserar slutar upp med detta och inte tilltalar den trakasserade mer.
    Den du säger trakasserar diskuterar bara mycket hänsynsfullt. Den du säger vill bli lämnad ifred är oforskämd och elak. Normalt om man vill bli lämnad ifred lämnar man rummet.
  • Tow2Mater
    Anonym (Kri) skrev 2024-07-26 00:43:22 följande:
    Det är tråkigt att den person som fortsätter sitt trakasserande aldrig tycks inse att det inte blir någon mer diskussion. Personen som kallar sig "Tukt"  slösar sin tid, allas tid.
    Har du ont om tid kanske du ska lämna?
  • Tow2Mater
    Anonym (Kri) skrev 2024-07-26 00:49:34 följande:
    Det handlar om att sluta trakassera någon som inte vill bli tjatad på. 
    Prata nu inte mer med mig, lämna mig ifred.
  • Tow2Mater
    Anonym (Kri) skrev 2024-07-26 01:41:35 följande:
    Bra. Jag förväntar mig att du gör samma sak och lämnar mig ifred genom att inte svara mer. 
    Du behover inte tjafsa, sluta citera.
  • Tow2Mater
    Anonym (Kri) skrev 2024-07-26 01:48:11 följande:
    Du behöver inte heller citera. Jag bad ju dig att inte prata mer med mig heller och ändå svarade du. Följ ditt eget exempel och sluta själv.
    Ha ha du har avslöjat dig.
  • Tow2Mater
    Tukt skrev 2024-07-30 11:32:38 följande:
    Trevligt, nu är det ju nästan en diskussion. Men ska jag tolka det som att du hatar barn?
    Kanske hon fikat med barn och de inte velat betala.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-07-30 13:22:38 följande:
    Ännu ett fullkomligt idiotiskt svar från dig.

Barn brukar inte bjuda på fika eftersom de typ aldrig har några pengar. Mer korkad jämförelse får man leta efter. 
    Hur får man stor erfarenhet av snåla barn då? Vi måste ju gissa om du inte vill forklara.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-07-30 13:25:49 följande:
    Sluta dra in en massa irrelevant idioti här. Barn har noll med detta att göra.
    Men du sa ju du har stor erfarenhet av snåla barn. Nu blir vi ju nyfikna. Utveckla.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-07-30 13:36:39 följande:
    För att barn överlag är snåla ja. Jag bryr mig inte eftersom jag inte dejtar ungar. Sluta dra in irrelevant trams som sagt.
    där ser man, allmänt barnförakt alltså.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?