• Tow2Mater

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-05-01 00:11:25 följande:
    Nej, det har jag aldrig sagt. Du läser som en kratta. 
    Vilken vetenskaplig grund då?
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-05-01 00:19:27 följande:
    Har jag redan förklarat i tidigare inlägg och tänker inte rapa upp detta nåt mer som sagt.
    Men igen, du blandar "anekdoter" med "vetenskap". Det är inte samma  sak.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-05-01 19:36:42 följande:
    De enda som varit generösa mot mig genom hela livet har varit kvinnor ja. Män har det inte i sig helt enkelt. Den där glädjen av att se en annan människa glad av ens egen omtanke och generositet.

Känner inga kvinnliga dumpstrar heller för den delen. Möjligen att det existerar bland några få hemlösa damer. kvinnor med sociala handikapp som autism har jag också uppfattat som snåla men såna måste man ju inte umgås med heller.

Jag har redan svarat på alla dina frågor så var lagom dryg.
    Ditt stora mansförakt fortsätter i en icke sinande ström.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-05-01 21:26:23 följande:
    Och din tröttsamt usla tolkningsförmåga gör precis detsamma.

Handlar fortfarande inte om det manliga könet utan snarare en avsky för snålhet och gnidna människor.
    Du sprider mansförakt med dina konstanta Män har det (generositet) inte i sig , Män är snåla - det är en allmän sanning , etc. Det handlar inte om min tolkning, det handar om vad du skriver = mansförakt!
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-05-01 22:31:54 följande:
    Nej du. Det handlar om hur verkligheten faktiskt ser ut och denna är inte alltid så PK som du önskar.
    Du har fel, du beskriver din (och dina medssystrars vilka tydligen hänger med samma klientel) anekdotiska erfarenheter, Det är ingen allmän sanning. Att du skriver det är allmän sanning = manförakt delux!
  • Tow2Mater

B utgår ifrån också ifrån att hennes bekanta är ett vetenskapligt underlag. Som i hennes betraktelse blivit en vetenskaplig slutsat.

• Tow2Mater
    Anonym (Dumpstrar-dejten) skrev 2024-05-11 23:53:28 följande:

Har börjat leta bland sopor under senare tid och funnit massa fina saker!
    Letar inte mat, men prylar!

vad har du hittat?
  • Tow2Mater
    Anonym (Kri) skrev 2024-07-26 00:29:45 följande:

Håller inte med någon av de som talat här ovan.

Om en person sagt hundratals gånger att den inte vill bli tilltalad så är det kloka att man lämnar personen ifred och slutar trakassera hen.

Att fortsätta tilltala någon som uttryckligen sagt att den vill bli lämnad ifred är en form av trakasserier. Då får man vara beredd på att personen går i försvar.

Vill man diskutera så kan man göra det med någon som faktiskt vill detta och inte någon som avböjt bestämt. 

Varfor fortsätter personen som vill bli lämnad ifred att posta om och om igen?
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?