• Tow2Mater

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Skulle ordet återvinna finnas tillsammans med dumpstringen kan man ju undra vilka andra olagligheter personen beblandar sig med; limma fast sig i landningsbanor kanske? Miljömuppvarning deluxe.

• Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-03-13 00:41:46 följande:
    Nej. Jag hatar äckliga snåljåpar och de tenderar att vara män enligt min erfarenhet. 
    Eftersom du inte har erfarenhet av att t ex dejta kvinnor är din erfarenhet mycket begränsad och du ser bara det du vill se.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-03-13 22:10:47 följande:
    De flesta män är snåljåpar av naturen. Nej, de dras inte automatiskt till mig då jag undviker snåljåpar som pesten. 
    Du sprider mansförakt.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 20:27:33 följande:
    Oerhört korkat svar från dig. Tror du inte att jag umgås med kvinnor också eller? Även om det såklart inte sker på ett romantiskt plan eftersom jag är straight. 

Kvinnor är så gott som alltid mer givmilda och gästvänliga än män, det är genetiskt såsom jag ser det. 
    mansförakt
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 21:50:00 följande:
    Nej som sagt. Det handlar inte om kön utan om dåliga egenskaper såsom snålhet vilket jag hittills nästan enbart sett hos barn och vuxna män. Det är ett av de allra värsta och minst attraktiva drag en människa kan ha. 
    Om du skulle hålla dig till att berätta om dina (begränsade) erfarenheter ja. Men du drar det till att vara både generellt och genetiskt = mansförakt.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-04-01 12:16:57 följande:
    Jag har redan varit fullt tydlig i mina förklaringar och tänker inte ta ner det på dagisnivå för att du ska begripa.

Att vara en snåljåp är oförskämt. Jag bemöter inte sånt med att vara vänlig tillbaka. No way. Dessutom har jag sagt att jag inte vill prata mer med dig ett antal gånger nu och ändå fortsätter du. Då kan du inte heller räkna med nån respekt från mitt håll.

Det är bara att sluta svara på mina inlägg så slutar även jag. Men du ska sluta först. Jag ger inte sista ordet till såna som du. 
    Tukt diskuterar respektfullt till skillnad mot dig. Det är bara patestiskt hur du håller på.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-04-01 12:59:53 följande:
    Skitsnack. Han är inte det minsta respektfull för i såna fall hade han slutat sitt meningslösa tjafsande för längesen och lämnat mig ifred. 

Jag har redan förklarat mig i frågan och ska han fortsätta tjata ändå så får han räkna med samma tröttsamma jargong tillbaka som sagt.

Patetisk kan du vara själv. Lägg dig inte i andras samtal. 
    Det är ett diskussionsforum. Jag kan lägga mig i vad jag vill.

Jag sa det är patetiskt hur du håller på. Ditt beteende.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-04-02 19:32:50 följande:
    Jag har redan diskuterat och gett mina förklaringar.
    Det är du som fortsätter tjafsa, trots att jag har klargjort många gånger att jag inte vill prata mer.
    Det rimliga är att du slutar tjafsa och slutar svara .
    Vill man inte prata mer slutar man. Det är så diskussionsforum fungerar.
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-04-26 21:03:41 följande:
    Nej som sagt. Har redan förklarat mitt resonemang och kommer inte att göra det igen. Lägg ner ditt tröttsamma, meningslösa tjafsande och låt tråden självdö. 
    Ifall Tukt gör annat ikväll, kan jag hjälpa till. Hur menar du nu då med vetenskap? Du säger att ditt påstående om att män är snåla vilar på vetenskaplig grund?  Vilken?
  • Tow2Mater
    Anonym (B) skrev 2024-04-30 20:41:14 följande:
    Trams och goja från dig i vanlig ordning. Jag har svarat på precis allt och din dåliga tolkningsförmåga är inget som du kan belasta mig för.

Tråden handlar om dejting och jag har aldrig träffat en man som varit givmild, varken bland vänner, släktingar eller män i allmänhet. Med några få undantag som jag kan räkna på min ena hand då. 
    Så din vetenskapliga grund är släkt och vänner och män du träffat?
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?