• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (Lägg ner nu) skrev 2024-06-07 18:52:10 följande:
    Men nu vill ju inte personen att du citerar honom/henne. Varför fortsätta då det inte leder någonstans.
    Personen i fråga har lämnat en del avtryck i tråden. Dels en del rätt kränkande uttalanden baserat på tyckande mot både de som dumpstrar och män i största allmänhet. Utöver det har det haglat nedsättande kommentarer över mig som person. 
    Jag saknar helt enkelt svar och påhoppen är nog anledning för att fortsätta ställa frågorna. Personen i fråga vill inte diskutera. Så det enda rimliga är att hen lämnar diskussionen.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-07 20:24:50 följande:
    Du får inga fler förklaringar har jag sagt hur många gånger som helst nu. Sluta tjata på mig. Sluta citera mig. Försvinn.
    Men ändå, vad är det jag ska "lära mig"? Du skrev ju det strax här ovan, det måste ju betytt något. Kan du inte ens svara på det?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-07 21:20:03 följande:
    Sluta tjata, sluta citera mig.
    Det finns ju ändå ett alternativ. Att du tar ansvar för det du skriver.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-07 22:08:07 följande:
    Lägg ner ditt trams. Lägg ner ditt meningslösa tjatande.
    Ja, det blir tramsigt just för att du konsekvent vägrar att svara. Så vad ska jag lära mig?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-08 19:57:20 följande:
    Sluta tjafsa, sluta citera mig för du får inga fler förklaringar som sagt.
    Hm, hur var det nu igen..."män är snåla av naturen" och det är "vetenskap". Typ 30 sidor senare och du har fortfarande inte förklarat vad du menar med "vetenskap". Men kan det vara så att du "förklarat" det tidigare... Kom igen, skriv det igen...
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-09 00:47:56 följande:
    Du får inga fler förklaringar. Sluta tjafsa, sluta citera, sluts bråka. Försvinn.
    Vad är det för "bråk" menar du, och vad är det jag ska "försvinna" ifrån? Vi båda befinner oss i ett diskussionsforum där man diskuterar. Jag försöker diskutera med dig. Vad du håller på med, kan nog de flesta undra.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-09 12:15:55 följande:
    Sluta tjafsa, sluta citera. Lägg ner.
    Du tycker inte själv du börjar framstå som lite barnslig som inte svarar med envisas med att delta i diskussionen? Vad är det som är så svårt med att, åtminstone, berätta för mig vad det är jag ska lära mig? 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-09 17:41:27 följande:
    Sluta tjata, sluta skriva till mig. 
    Nu är det ju så att jag inte skriver till dig. Det är liksom inte ett personlig meddelande, utan jag skriver i ett diskussionsforum. Förstår du verkligen inte hur ett forum fungerar?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-10 21:58:40 följande:
    Jag vill inte prata med dig. Sluta citera, sluta tjata. 
    Men på allvar, förstår du inte din del i det här? Som jag sagt tidigare så bygger det hela på någon funktionsnedsättning är det en annan sak. Men förstår du inte?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-11 17:36:12 följande:
    Det är du som inte förstår uppenbarligen. sluta tjata, sluta tilltala mig för du får inga fler förklaringar.
    Mer exakt, vad är det jag inte förstår? Är det samma som att jag ska "lära" mig? Men du vill ju inte berätta vad det är jag ska lära mig. Så hur ska jag kunna både "lära mig" och "förstå" annars? Kanske bättre förklara så det går att komma till punkt...
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?