• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-06-28 14:32:19 följande:
    Som sagt.
    Och du ska såklart inte visa var?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-29 16:46:52 följande:
    Nej. 
    Så vad gör du ens här?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-30 14:55:18 följande:
    Redan förklarat allt. Sluta tjafsa. Sluta citera.
    Borde inte du snarare vara glad om dina tankar publiceras flera gånger?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-07-01 21:39:52 följande:
    Bryr mig inte. 
    Är det inte tvärt om så, att du bryr dig väldigt mycket? Både med tanke på hur du uttryckt dig i tråden och att du tycks ha separationsångest för att lämna den.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-07-02 17:53:50 följande:
    Bryr mig inte. Sluta svara, sluta tjata. Lämna mig ifred nån gång.
    Betyder det att du du utryckt tidigare i tråden inte är relevant längre?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-07-03 16:16:58 följande:
    Nej
    Och du vill diskutera men ändå inte förklara hur du tänker?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-07-05 17:31:07 följande:
    Redan förklarat. Lägg ner ditt meningslösa tjafs.
    Jag försöker diskutera med dig. Då du inte svarar så är det snarast du som tjafsar.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-07-06 13:24:32 följande:
    Men jag vill ju inte diskutera vilket jag sagt tusen gånger nu. Jo, du tjatar eftersom du fortsätter svara, trots att jag sagt att jag inte vill prata mer. Sluta med det för du får inga fler förklaringar. Fatta nån gång.
    Det är inte speciellt svårt att förstå. Det som är svårt att förstå är att en vuxen människa inte kan sluta tjafsa. Eller i och för sig, jag vet ju inte om du är vuxen. Dess mer vi håller på ser en en omognad bortom sans och förnuft.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-07-07 21:33:08 följande:
    Det är du som tjafsar och är omogen, inte jag. Så länge du tjafsar mot min vilja så kommer jag att försvara mig. Du får inga fler förklaringar som jag sagt miljoner gånger nu. Det enda du kommer få är fler uppmaningar om att dra åt helsike och lämna mig ifred. 
    "En människa som är ekonomiskt snål i den grad att han dumpstrar  kommer att vara det i fler avseenden än ett. Det kommer att gå ut över andra. Snålhet är allomfattande."
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?