• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-05-23 16:41:10 följande:
    Du får inga fler förklaringar som sagt.
    Måste en sak, en gåva vara köpt för att den ska ha ett värde? Du antyder det på sidan 21, men det är en smula otydligt.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-24 17:54:22 följande:
    Har redan förklarat hur jag resonerar kring snålhet. Sluta tjafsa.
    Hur beskriver du egentligen "tjafs"?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-25 18:20:17 följande:
    Det vet du mycket väl.
    Nej, hur skulle jag kunna beskriva vad du lägger i begreppet "tjafs"? Uppenbarligen har du en helt annan definition än det jag, uppslagsböcker och en större del av den svensktalande världen. Det har  dykt upp tidigare i diskussionen att du har egna definitioner av ord, som typ det med "vetenskap":
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-26 19:19:30 följande:
    Redan förklarat allt och gör det inte igen. Sluta tjafsa och låt tråden dö.
    Det uppstår liksom nya frågor hela tiden. Tror du på fullt alvar att det är du som bestämmer om "tråden ska dö"?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-27 21:28:29 följande:
    Sluta tjafsa. Du får inga fler förklaringar. Inte sista ordet heller. 
    Det verkar ju onekligen som det finns mer triggers hos dig än "snåla män". Är dumpstrande ett sådant? Eller har du svårt att släppa greppet generellt om saker som triggar dig?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-28 17:04:51 följande:
    Finns inget mer att förklara. Sluta tjafsa.
    Det är ju inte helt ovanligt att någon vill ha sista ordet i en diskussion. Men då menas det ju sällan rent bokstavligen, utan mer att man med argument vill eller upplever att man får rätt.
    I det här fallet så tycks det mer vara bokstavligen, vilket gör det lite märkligt då du pratar om "tjafs". Att hänga sig kvar i tråden, utan att diskutera eller svara på frågor. Vad kan vara mer tjafs än så?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-29 20:35:59 följande:
    Finns inget mer att diskutera. Sluta citera mig.
    Är det ordet "tjafs" du menar jag citerar dig på? Vad är problemet?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-30 00:20:04 följande:
    Bara sluta. Sluta tjata på mig och lämna mig ifred. Gå och stör nån annan. Fatta nån gång att jag har inget mer att förklara för dig. 
    Det här blir ju bara märkligare och märkligare - och därmed också intressantare.
    Du befinner dig i ett diskussionsforum, men du ska inte diskutera. Inte heller får man citera dig. Du tror också på något sätt att du bestämmer över andra här inne. Nu har du ju i och för sig inte diskuterat så mycket. Det var ju mest det med att sprida dina fördomar och kalla dom för "vetenskap" och sedan sagt att du "svarat på allt". Men ändå. Helt klart intressant. Vi kan hålla på länge här. Mycket länge.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-30 21:16:50 följande:
    Sluta citera mig. Du får inga fler förklaringar har jag sagt.
    Mm, nu är det ju rätt naturligt om man diskuterar. Och jag diskuterar fortfarande med dig. Så du får nog anpassa dig där...
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-31 18:33:39 följande:
    Som sagt. Lägg ner ditt trams.
    Känner du som att du fått gehör för att "varna andra kvinnor för snåla kräk", vilket du kallat dumpstrare?
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?