• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-04-23 22:20:20 följande:
    Nej, jag ger mig inte in i nånting utan ger bara svar på tal åt efterblivna autister som inte fattar att det inte finns nåt mer att diskutera.

Att du inte fattar vanlig svenska är inte mitt problem. Sluta tjafsa. Sluta svara. 
    Så du tänker av någon princip både vägra att svara, vägra att diskutera, men ändå vara kvar i diskussionen. Och dina argument är främst förolämpningar...?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-25 13:44:05 följande:
    Jag har redan gett fullgoda argument och tänker inte upprepa dessa. Sluta tjafsa, låt tråden gå i grav och lägg ner ditt meningslösa tjat för du får inga fler förklaringar ändå. Ge dig.
    Men hur menar du då med vetenskap? Du säger att ditt påstående om att män är snåla vilar på vetenskaplig grund?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-25 19:20:50 följande:
    Redan förklarat det och kommer inte att göra det igen.
    Kan det möjligen vara så att du har en alldeles egen definition av vad vetenskap är? Det ligger rätt nära till hands med hur du uttryckt dig.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-26 21:03:41 följande:
    Nej som sagt. Har redan förklarat mitt resonemang och kommer inte att göra det igen. Lägg ner ditt tröttsamma, meningslösa tjafsande och låt tråden självdö. 
    Ska man vidare tolka det som att du inte känner ett ansvar att förklara dina påståenden, även om du uttrycker dig i en offentlig grupp?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-28 14:10:50 följande:
    Jag har redan förklarat allt och tänker inte göra det igen. Låt tråden dö.
    Tidigare skrev du "Sparsamhet är bara ett förskönande ord för snål egoist eller fattiglapp". Har du aldrig träffat på någon som faktiskt är sparsam, utan att den är snål och egoist?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-28 17:35:24 följande:
    Nej, aldrig.
    Du har aldrig träffat på någon man som inte är snål? Eller har du inte skrivit det? Menar du nekar ju rätt frekvent att du skrivit saker, där av frågan...
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-29 18:20:09 följande:
    Ja, jag nekar till mycket då du så tröttsamt ska missuppfatta så mycket av det jag skriver.

Självklart har jag hela tiden pratat om män då tråden handlar om dejting och jag dejtar inte kvinnor.
    Det kan ju vara för att du helt enkelt inte svarar, någonsin, på frågan.
    Nu frågade jag: Du har aldrig träffat en man som inte är snål?
    Då börjar du prata om män och dejting. Det är inte ett svar på frågan.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-04-30 20:41:14 följande:
    Trams och goja från dig i vanlig ordning. Jag har svarat på precis allt och din dåliga tolkningsförmåga är inget som du kan belasta mig för.

Tråden handlar om dejting och jag har aldrig träffat en man som varit givmild, varken bland vänner, släktingar eller män i allmänhet. Med några få undantag som jag kan räkna på min ena hand då. 
    Nu svarade du ju faktiskt på frågan. Det tackar jag för.
    Men vad menar du egentligen med "givmild"? Menar du att kvinnor ger dig en massa saker som män inte gör?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-01 19:36:42 följande:
    De enda som varit generösa mot mig genom hela livet har varit kvinnor ja. Män har det inte i sig helt enkelt. Den där glädjen av att se en annan människa glad av ens egen omtanke och generositet.

Känner inga kvinnliga dumpstrar heller för den delen. Möjligen att det existerar bland några få hemlösa damer. kvinnor med sociala handikapp som autism har jag också uppfattat som snåla men såna måste man ju inte umgås med heller.

Jag har redan svarat på alla dina frågor så var lagom dryg.
    Men gäller det enbart den här frågan, eller utgår du ifrån att dina bekanta är ett tvärsnitt av populationen? 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-02 20:33:47 följande:
    Jag har redan svarat på den frågan.
    Vad svarade du då?
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?