Anonym (Mm) skrev 2024-01-15 19:35:16 följande:
Galenskaparna myntade en gång i tiden ett begrepp som kan appliceras på dina inlägg.. dom pratade om att fastna i vinkelvolten. Det är verkligen stört omöjligt för dig att släppa taget och försöka se saker ur andra perspektiv.
Jag är tillräckligt smart för att inse att vidare diskussioner inte ger varken dig eller mig speciellt mycket.
Jag är fullt medveten om att vissa i tråden tycker att feministerna ska hållas till svars för dödande av miljontals människor, feministerna ser till så att incels skapas, feministerna vill kontrollera män genom att få dom att känna sig underlägsna, feministerna ser till att män misslyckas i skolan så de blir sopåkare, män är nedtryckta globalt pga feminismen, det är synd om män, kvinnors förlossningsvård är orsaken till att män håller på med brottslighet, när feminismen försvinner så ska tydligen sexandet och dejtingen styras upp till förmån för män. Feministerna kanske ska stå till svars för dålig hållning och unken andedräkt också? Japp, att andra ser det från ett annat perspektiv är väl ganska uppenbart.
Jag eftersöker en saklig argumentation till skillnad från det jag sett hittills. Kan du inte bidra med det så kan jag bara beklaga.