Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?
Ja det undrar jag nu. Skulle ni bara säga det om det faktiskt var så? Eller skulle ni även säga det för att bara göra hans dag?
Ja det undrar jag nu. Skulle ni bara säga det om det faktiskt var så? Eller skulle ni även säga det för att bara göra hans dag?
Varför ska vi kvinnor överhuvudtaget behöva kommentera era kukar. De gör ju ni kukfixerade män så bra själva. Vi är inte ens intresserade av dem.
Varför ska vi kvinnor överhuvudtaget behöva kommentera era kukar. De gör ju ni kukfixerade män så bra själva. Vi är inte ens intresserade av dem.
jag brukar alltid säga till alla som knullar mej att jag älskar din stora kuk . fast en gång när vi skulle ha en dubbel så var den ena killen s kuk så liten att den knapppt kändes i rumpan . men han var bra ändå
Jag kommenterar inte storlek för det känns känsligt, däremot säger jag att han har en underbart skön kuk om jag tycker det.
Det här är ett ganska roligt fenomen. Tänker på en polare som har rätt liten/normal, han berättade om hur han träffat en tjej som när de låg med varandra bara tjöt om hur stor den var. Han hade svårt att ta henne på allvar och fortsätta samlaget och bara började garva. Gjorde hon så för sin egen skull eller hans eller vad undrar man.
Kuken är väl antingen stor, normal eller liten, det är fakta och inget ändras pga vad någon tjej säger. Så vad spelar det för roll vad någon tjej säger?
Det har väl hänt
Det har väl hänt
Jag ljuger inte om storleken.
Men jag kan medvetet avstå från att kommentera storleken, särskilt i de fall det inte går att med sanning benämna den som "stor".
För att "göra hans dag" väljer jag ofta att berömma både honom och hans kuk, på andra sätt utan att nämna storleken.
"Åååh, din kuk känns så skön...", och liknande uttryck, är ju ett väldigt enkelt sätt att både göra honom glad och stolt, och också för mig att få ut en mera positiv upplevelse.
Det är många kvinnor som hade sagt att den är det bara för att göra hans dag..
En sak med kvinnor är säkert iaf. Det är att dom ljuger hellre än att vara den som sårar andra. Det är därför hon säger sånt som att "vi kan väl vara vänner!" istället för att säga att hon ej är intresserad.
Och det är inget fel med det! Inte vill väl du vara den som sårar andra? Och då ska du veta att kvinnor tänker dubbelt så mycket på sånt där än vad du själv gör.
Nej som sagt. Ointressant att ens ta upp som ämne med honom.
Snoppfixerade män är så patetiska och jag hade inte ens dejtat vidare en sådan fjant.
Jag är man och har inte stor kuk (den är inte liten heller, ganska normal).
Jag har inget som helst intresse av att få höra att den är stor, vare sig hon menar det (sannolikt inte) eller bara säger det för att vara snäll.
Däremot får hon gärna säga att hon tycker om den, att den är skön att få i sig eller är härlig att ta i och suga på, om hon faktiskt tycker det.
Jag brukar ge henne motsvarande komplimanger när jag tycker så.
Vore rätt intressant att veta hur många kuk-trådar det finns på FL.
Gissningsvis är typ 99% startade av män. Kan något annat ämne mäta sig så skulle det väl kunna vara - Är jag gravid, kolla strecket......
Det är många kvinnor som hade sagt att den är det bara för att göra hans dag..
En sak med kvinnor är säkert iaf. Det är att dom ljuger hellre än att vara den som sårar andra. Det är därför hon säger sånt som att "vi kan väl vara vänner!" istället för att säga att hon ej är intresserad.
Och det är inget fel med det! Inte vill väl du vara den som sårar andra? Och då ska du veta att kvinnor tänker dubbelt så mycket på sånt där än vad du själv gör.