• Anonym (Skulle ni?)

Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?

Ja det undrar jag nu. Skulle ni bara säga det om det faktiskt var så? Eller skulle ni även säga det för att bara göra hans dag?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?
  • FuckGoggleAskMe

Kuken är väl antingen stor, normal eller liten, det är fakta och inget ändras pga vad någon tjej säger. Så vad spelar det för roll vad någon tjej säger? 

• Anonym (dd)

Vore inte en komplimang från min sida, inget positivt alls och meningslöst att berömma någons kukstorlek, har vi inte kommit längre

• Anonym (Anna-Karin)
    Anonym (dd) skrev 2024-01-01 01:28:05 följande:

Vore inte en komplimang från min sida, inget positivt alls och meningslöst att berömma någons kukstorlek, har vi inte kommit längre

Varför ska man inte säga nåt fint om den om den nu är bauta?
  • Anonym (y)

Nej. Skulle aldrig säga nåt om kön överhuvudtaget då det är ett trött och ointressant ämne att tala om.

Ser man att killen inte har något att komma med så är det bara att avbryta intimiteten och gå sin väg. 

• Tink

Om jag verkligen tycker det, och om jag vet att han blir smickrad av det, så varför inte. Det kostar ju inget att strö komplimanger omkring sig så länge det finns ett korn av sanning i det man säger.

• Ztiff2
    Tink skrev 2024-01-01 11:36:08 följande:

Om jag verkligen tycker det, och om jag vet att han blir smickrad av det, så varför inte. Det kostar ju inget att strö komplimanger omkring sig så länge det finns ett korn av sanning i det man säger.

Brukar du säga det till din pojkvän ?
  • Tink

Nu är det ju kanske inte ett samtalsämne vid frukostbordet, men för all del, om det i en viss situation känns rätt att säga det, så kan det väl hända att jag gör.

• Anonym (prippsblå)
    Tink skrev 2024-01-01 17:11:24 följande:

Nu är det ju kanske inte ett samtalsämne vid frukostbordet, men för all del, om det i en viss situation känns rätt att säga det, så kan det väl hända att jag gör.

Frågan var väl snarare om man säger det utan att mena det.
  • Jim84

Varför ge någon en komplimang för något man egentligen inte tycker? Är inte risken ganska stor att mottagaren genomskådar en sådan falskhet? Bättre då att ge komplimanger för sådant som faktiskt bottnar i verkliga förhållanden.

Svar på tråden Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?