Skulle ni säga till killen att han har stor kuk utan att mena det?
Ja det undrar jag nu. Skulle ni bara säga det om det faktiskt var så? Eller skulle ni även säga det för att bara göra hans dag?
Ja det undrar jag nu. Skulle ni bara säga det om det faktiskt var så? Eller skulle ni även säga det för att bara göra hans dag?
Kuken är väl antingen stor, normal eller liten, det är fakta och inget ändras pga vad någon tjej säger. Så vad spelar det för roll vad någon tjej säger?
Vore inte en komplimang från min sida, inget positivt alls och meningslöst att berömma någons kukstorlek, har vi inte kommit längre
Vore inte en komplimang från min sida, inget positivt alls och meningslöst att berömma någons kukstorlek, har vi inte kommit längre
Jag säger att den är stor om jag verkligen tycker det.
Nej. Skulle aldrig säga nåt om kön överhuvudtaget då det är ett trött och ointressant ämne att tala om.
Ser man att killen inte har något att komma med så är det bara att avbryta intimiteten och gå sin väg.
Om jag verkligen tycker det, och om jag vet att han blir smickrad av det, så varför inte. Det kostar ju inget att strö komplimanger omkring sig så länge det finns ett korn av sanning i det man säger.
Om jag verkligen tycker det, och om jag vet att han blir smickrad av det, så varför inte. Det kostar ju inget att strö komplimanger omkring sig så länge det finns ett korn av sanning i det man säger.
Nu är det ju kanske inte ett samtalsämne vid frukostbordet, men för all del, om det i en viss situation känns rätt att säga det, så kan det väl hända att jag gör.
Nu är det ju kanske inte ett samtalsämne vid frukostbordet, men för all del, om det i en viss situation känns rätt att säga det, så kan det väl hända att jag gör.
Varför ge någon en komplimang för något man egentligen inte tycker? Är inte risken ganska stor att mottagaren genomskådar en sådan falskhet? Bättre då att ge komplimanger för sådant som faktiskt bottnar i verkliga förhållanden.