Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Bf September 2024

anasi skrev 2024-01-21 15:55:33 följande:

Hej på er! 

Mina symptom har avtagit kraftigt. Är rädd att jag har fått MA.  Ser att testerna också blir svagare och svagare. Längst  ner är från idag. Näst högst upp är från 3 jan 

Vad tror ni? 
    Ingen blödning eller så. Vad gör jag nu? Tror väl knappast man får komma in och göra ett vul väl? De säger väl bara åt en att vänta tills man börjar blöda?? 
    //

Testa att spä urinen med lite vatten och ta ett nytt test. Blir det starkare är det bara Hook effect ✊🏼
  • Symetrical
    Oväntadedrömmen skrev 2024-01-23 19:51:28 följande:
    Men sicken liten räka!  ❤️
    Vad skönt att få kvitto på att allt ser bra ut. ❤️
    Fjällfärd skrev 2024-01-24 02:59:25 följande:
    Men åh vad fint att se! Hur långt gången är du?

Ja, det är alltid lika häftigt att se. Och att få höra hjärtljuden 🥲❤️
    Den sprallade ganska mycket, så behövde inte direkt fråga om hjärtat slog 😂
    Var i v 8+1 igår enligt äl, men mätte 8+3. Inget oväntat där. Vet att mina ägg implanterar tidigt, då jag plussat starkt tidigt med alla barnen, samt blivit flyttad framåt varje gång 😊
  • Symetrical
    Eurotamandua skrev 2024-01-25 20:05:19 följande:

Spännande att flera har hittat hit!

Var på VUL nr 2 nu (privat, för att jag är nervös efrer 4 + år utan att lyckas). Var exakt så långt gången som jag räknat 8+3/4. Allt såg normalt ut. Den rörde lite på sig och hjärtat pickade på för fullt.

Tänk om man kan få slappna av lite och njuta nu! BF 1-2 september då, så är ju lite längre gången än de flesta andra här. Men är det september så är det! Min favoritmånad!

Vad härligt! Grattis! 😍 Jag var i tisdags och fick se en sprallig liten 🍤 😂

Har enligt äl bf 2/9, men enligt ul 31/8 (min mellangrabbs födelsedag 😆) men har gått över mer och mer med varje barn, så övertygad om att även detta blir en septemberbebis 🍁🍄
  • Symetrical
    Bellzbellz skrev 2024-01-25 19:02:14 följande:

Åh va kul att jag hittade hit! Jag misstänker starkt att jag är gravid, borde i så fall vara i v.6 räknat från sista mensen (äl 1-2 jan). Men detta är det starkaste streck jag fått av de (rätt många nu hehe) test jag gjort. Vad tror ni?  //

Jag undrar också när du fick första positiva testet? Och om de blivit starkare och starkare, eller varierat i styrka? Det är inte troligt att du är i v 6 med tanke på hur svagt testet är, men du kan ju haft äl senare (såvida du inte tempar) och i såna fall kan allt vara i sin ordning ☺️
  • Symetrical
    Höst2023 skrev 2024-01-30 17:19:11 följande:

Hej, egentligen är jag i oktober tråden, men undrar om någon skulle vilja dela sin stegring på gravidtester då jag är nojig om min inte ökar tillräckligt fort ❤️ 

Såhär såg min stegring ut. Syntes mer på rfsu, men tydlig stegring även på testlagrets 😊 Hur ser din stegring ut?
  • Symetrical

Det är så intressant att läsa om hur olika allas graviditeter är så här pass tidigt! ☺️ Jag är också konstant illamående, yr och matt i kroppen. Huvudvärk då och då, men mindre nu än i början. Fick en ny medicin som heter Xonvea och den har verkligen hjälpt mig mot illamåendet. Det ligger fortfarande där i bakgrunden, men jag är inte längre på gränsen att spy 24/7 🙏🏼

Var på nipt igår och blev flyttad från v 10+4 till 10+5. Skönt när det är åt det hållet! 😅 I övrigt såg allt bra ut med det lilla miraklet, så nu väntar vi bara på provsvaren som kommer inom 10 arbetsdagar.

• Symetrical
    Smultron1 skrev 2024-02-08 15:34:22 följande:

Men det här med blödning alltså... nu har jag blödigt  typ 1 matsked vid 3 olika tillfällen sen igår kväll, alltså sammanlagt 3 matskedar. Är såå orolig. 

Kiwikiwi skrev 2024-02-08 15:43:31 följande:
    Jag har också börjat blöda 😭 men lite mer än dig, är klumpar i blodet också. Så ledsen 💔

Hur går det för er, tjejer? ❤️✊🏼
  • Symetrical
    Kiwikiwi skrev 2024-02-12 19:33:00 följande:
    Tyvärr missfall 🥺 men försöker att inte blir alltför deppig. Ska försöka igen så fort slutat blöda, försöker tänka att jag är glad att kroppen hanterade det själv (att de inte blev missade abortion). Tack för att du frågar! Ett syskon i september var såå perfekt för oss, men nu blir de inte så.
    Beklagar, men håller med om att det är bättre att det sker tidigt, om det ändå inte skall gå vägen. Bara på?t igen 👊🏼❤️
  • Symetrical
    Klobibblan skrev 2024-02-14 19:30:00 följande:

Jag gjorde KUB-test idag. Hur tänker ni kring NIPT? Någon som ska göra det?

Oj, redan kub!? Det var tidigt 😊 Vilken v är du i? Posta gärna profilbilder från kuben så kan jag se ifall könet syns 😉
    Jag valde att göra nipt direkt, då jag fått dåliga siffror på 2 av mina 3 kub jag gjort och helt enkelt inte orkade vänta och utsätta mig själv för den oron ytterligare en gång. Är ju 40 fyllda nu med, så känns skönt att få svart på vitt hur det står till med bebis. Väntar på svar nu som skall komma inom 4 arbetsdagar 😬😅✊🏼
Svar på tråden Bf September 2024