Inlägg från: fancyr |Visa alla inlägg
  • fancyr

BIM JANUARI 2024

Är det här vad jag tror det är??? 😳 ser ni oxå det svaga sträcket??
  • fancyr
    Kiwikiwi skrev 2024-01-16 07:33:42 följande:
    //

Rfsu testa tidigt bim -5, de blev starkare streck efter svarstiden, vad ska man tro? 
    Jag ser 😃 var Strecket svagt synligt innan utgångstiden och sen blev starkare? 
  • fancyr
    Syskonförsök skrev 2024-01-16 08:04:47 följande:

Ser på både kiwikiwi och fancyr! Någon av er som hsr ett tidigt digitalt test så hade jag tagit det!!

Ååhh 😍 jag visade även tonårsdottern som såg ett svagt streck (kvalitén på FL är sisådär så ville vara säker haha) 
  • fancyr

Har inget digitalt hemma men tänkte skaffa imorgon så ska leva på detta ett dygn haha 

• fancyr
    Fjällsockan skrev 2024-01-16 08:08:59 följande:

Ja där är ju något! Stort grattis hörni! Jag gick också upp arla morgon med fortsatt surr i livmodern men tyckte det testet såg blankt ut :( väntar kanske till BIM och tar ett digitalt?

Ja alltså mitt var nog i tidigaste laget
  • fancyr
    Svartahallon skrev 2024-01-16 08:34:23 följande:

Åh men så kul för er båda!! Ser också streck! Stort grattis till er båda och hoppas det håller i sig nuHjärta

Är på ÄL+9 idag jag med och bad sambon köpa med ett tidigt test hem ikväll så ska testa imorgon eller torsdag om jag orkar hålla mig.... Hehe. 

Pendlar mellan såååå nyfiken och såååå orolig. 

Mina symptom hittills är:
    *Konstant hunger som jag haft sen ÄL+3. Som sagt har jag aldrig haft så innan och börjar redan bli påfrestande.
    *Tunga och ömma bröst. Fick så innan mens innan jag slutade med koffein för 6 månader sen, och det kom inte såhär tidigt. Utan bara 4-5 dagar innan. Det har jag haft sen ÄL+4.
    *Trots hunger blir jag återkommande illamående och har inte sug för något alls.. Brukar vara en riktig sockerråtta, speciellt innan mens. Men känner inget sug på något. Vet inte om det är symptom men känns märkligt.
    *huvudvärk varje dag, som kommer och går. Kan såklart bero på annat men inte vanligt för mig.

Håller alla mina tumma och tår för att jag får se ett litet litet streck snart! 

Tack snälla!! Jag har än inte sagt något till sambon, vill vara 100% säker först. 

Åh spännande, får se hur det går för dig då! Låter ju som om  det skulle kunna vara något. 

Något som stuckit ut för mig har varit att jag craveat semlor. Senast förra natten drömde jag som semlor haha. 
    Något sa till mig också att jag skulle testa igen imorse. Gick up vid 2:30 för att kissa och tog då ett test. negativt. Fick sedan någon konstig känsla i kroppen som hållit i sig under dagen idag. Därför testade jag igen vid 07:15 och då kom det där svaga strecket direkt! Helt sjukt haha. 
    Min dotter såg också så just nu är det vi två som vet hehe. 
  • fancyr
    Hsim skrev 2024-01-16 11:46:13 följande:

Vilken dag testade du på? 

Dessa sista dagar fram till BIM är olidliga?

Äl+9 . Det är nog absolut den tidigaste dagen att testa på. Har BIM 21-22/1 enligt NC bör jag  ta gravtest 20/1 för då tar min cykel slut. 
  • fancyr
    Hsim skrev 2024-01-16 12:22:59 följande:

Aa spännande! :) 

jag ska också testa 20/1 enligt NC. 

funderar på att testa imorgon bitti, tålamodet tryter, även om jag vet att det kan visa negativt. :) 

Berätta om du testar, roligt att följa :) 
  • fancyr
    Hsim skrev 2024-01-16 12:37:23 följande:
    Aa från imorgon blir det nog test varje morgon fram bevis kommer åt ena eller andra hållet. man vill ju sååå gärna se det där strecket växa fram, 
    Hahaha ja precis 
Svar på tråden BIM JANUARI 2024