Inlägg från: Preet90 |Visa alla inlägg
  • Preet90

BIM JANUARI 2024

Hej,
    Jag är ny i tråden och har BIM 25:e Jan alltså 6 dagar kvar.
    Hade ÄL 10:e eller 11:e jan och har iaf inga symptom förutom lite trötthet men tänker att tröttheten kan bero på annat med.
    Har ett barn sedan tidigare som är född 2017, plussade svagt BIM -5 med honom.

Han vill så gärna bli storebror så förhoppningsvis blir det ett plus snart. Kanske testar på söndag med ett sådant tidigt test. 

Med sonen blev jag gravid på andra försöket. Fler som inte hade symtom men som plussat?

• Preet90

Tog precis ett test BIM -5, kunde inte låta bli men det var helt blankt. Är det kört eller är det för tidigt? 

• Preet90
    ems1991 skrev 2024-01-20 16:16:02 följande:
    Kört skulle jag absolut inte säga att det är. Med min dotter fick jag plus på Bim+1 och innan dess var det blankt. 
    Åh då finns det iaf hopp!
    Kände du några symptom? ☺️ Hur många dagar var det mellan din ÄL & BIM?
  • Preet90
    ems1991 skrev 2024-01-20 18:40:16 följande:

Nej jag kände faktiskt inget speciellt då dagarna mellan ägglossning och Bim. Förutom att jag hade mer flytningar än vanligt. Om jag inte minns fel så hade jag då en lutelfas på ca 12 dagar. Stort lycka till iaf :) 

Tack snälla! 
    Jag känner vara molvärk & idag varit ovanligt trött. Förhoppningsvis blir det ett plus 🥰
  • Preet90

testade idag igen ÄL + 10 & BIM -4 med ett känsligare test och fick negativt så känns ganska kört eftersom att jag plussade BIM -4 första gången. Kan det vara olika med olika graviditeter? 

Man tycker ju att det känsliga testet bör visa nu om det hade blivit något. 😔

• Preet90
    fancyr skrev 2024-01-21 09:10:48 följande:
    Jag var dum nog och testade med vanligt test , som mäter 25enheter , egentligen den man ska ta på bim . nu såhär dagen innan bim var det såklart negativt 😔
    Hur många dagar har du kvar till BIM? några symptom? ❤️
  • Preet90
    fancyr skrev 2024-01-21 09:40:35 följande:
    Bim imorgon. Har ont i ländryggen, något jag aldrig har annars samt lite andra småsymtom men det kan ju vara vadsomhelst 😅
    åh, hoppas vi plussar!
    Jag har BIM om 4 dagar. Hur många dagar sedan hade du ÄL?
  • Preet90
    fancyr skrev 2024-01-21 11:05:23 följande:
    jag är på dag 13 efter ÄL så borde ju ha visat något kan man tycka :/
    Jag är på dag 11 och känner som dig att det borde visa något. Är det ditt första barn? Vilket försök är ni på?
  • Preet90
    Ovissheten skrev 2024-01-21 08:45:59 följande:
    Tack för ditt svar :) men för mig är de höga då jag vanligen har ca 35,80-35,90 eller ännu lägre innan ägglossning I tidigare cykler. Och jag hade feber 38,5 förra lördagen. Så det gjorde att jag blev osäker på tempen. Åh känns såå surt att vi inte prickade in fredagen också, pga trötthet bara. Så dumt!
    Vad kul! Ska du testa imorgon?
    Detta är mitt andra, sonen är född 2017.
    Vi är på vårt första försök så ingen stress än ☺️❤️
  • Preet90
    fancyr skrev 2024-01-21 17:49:34 följande:

Vi får se hehe , mensen brukar komma på morgonen så avvaktar nog lite. 

Återkom gärna oavsett ☺️
Svar på tråden BIM JANUARI 2024