IVF/ICSI 2024
Jag längtar verkligen till fredag och testdag så den här ruvningen ska vara över nu.
Har känt av så himla mycket senaste tiden men har egentligen inga förhoppningar efter mitt negativa test RD12. Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro och jag får bara ångest över att cykeln ska bli helt rubbad nu inför en eventuell frysåterföring. Har haft ett underliggande illamående ganska många dagar, men har förklaringar också som att jag sovit och ätit lite dåligt. Känt i nån vecka som att jag ska bli sjuk men det bryter inte ut. Känner mig tung i huvudet och kroppen. Igår gick jag och tränade och kände direkt att något va off. Sen fick jag under dagen den värsta huvudvärken jag varit med om typ. Idag har jag varit hemma från jobbet och är fortfarande ingen riktig sjukdom men känner mig trött, sov en stund dagtid vilket jag aldrig gör annars, hängig, diffust illamående ibland, dålig i magen, olika värk i magen som inte känns som mensvärk.
Är sån tortyr detta, men orkar verkligen inte ta något extra negativt test innan fredag heller.
Jag håller tummarna för dig och vill också flika in att ett test kan vara negativt en dag för att sedan visa ett tydligt streck dagen efter. Testade du med vanliga eller tidiga tester?
Snart är det fredag och du är duktig som låter bli att testa ❤️
Jag har testat sedan ruvardag 1 då jag testar ut ovitrellen som sitter i länge på mig. Hade ett svag men tydligt streck rubardag 4 (äl +9), blev så besviken när jag dagen efter knappt såg strecket alls utan mer som en svag skugga om jag kisade riktigt noga 😅 och kände att nu är jag ute denna omgång. Så döm om förvåning när det i dag blev ett streck igen. Mycket tydligare än jag haft efter ovitrellen de senaste dagarna. Så om det inte är fel på testet 😂, hoppas jag på att det ska bli starkare nu och förhoppningsvis finnas kvar om en vecka på testdagen.