Louieee skrev 2024-05-01 10:12:36 följande:
Ja så är det nog! Så skönt att dom kan styra det då 🙏 hade fått panik om jag hade fått vänta pga fel ägglossningsdag 😪 så kul att du får köra igång snart också 👏 då kommer vi ruva några dagar ihop 🤩
Det känns bra 🙌 de sa att embryot var jätte fint så hoppas att den vill fästa 🥰 jag känner lite stickningar ibland men det är nog mest att jag inbillar mig eller pga cyclogesten. Jag vill försöka hålla mig några dagar 🙈 tror jag kommer testa från dag 5 men ska försöka hålla mig till dag 7 😁 tror man absolut tidigast kan få positivt från dag 5 verkar det som 😊
Ja men verkligen, jag har ju redan fått vänta en cykel mellan bortfallsblödning och mens så att vänta en cykel till hade känts tråkigt 😴😂
Så härligt!! Ja det är så jobbigt med progesteronet? ger ju alla möjliga symptom 😬 Men hoppas hoppas att embryot har börjat boa in sig 😍🤞
Jag tänkte börja testa dagen efter insättning för att testa bort ovitriellen. Fick nämligen svagt positivt dag 10- och 11 efter sprutan sist och eftersom jag testade med känsliga test så kändes det förvirrande om det blev en kort kemisk eller om det var sprutan. (Antagligen sprutan) Så denna gång ska jag börja testa ut sprutan redan dag 7 och hoppas på att få se tester som ökar i styrka så småningom 🤞😊🥰