EmmyLO skrev 2024-01-26 08:37:36 följande:
Sån igenkänning i det du beskriver!
Min sambo kunde dessvärre inte följa med på genomgången med BM så jag försökte febrilt anteckna så mycket i mobilen som möjligt och sedan återge det för honom. Han hade fler frågor än jag hade svar haha, men vi hann ställa dem till läkaren i efterhand eftersom vi inte kom igång i januari som planerat. Jag går på Livio Kungsholmen, vilken Livio valde du? :)
Åh så spännande! Blir pirrig för din skull. Förstår att det måste kännas så skönt att komma igång! Ska du börja dag 1 eller dag 2 på mensen? Ja, det stämmer! Min mens beräknas 5 februari, vilket är typ en vecka innan den inledningsvis beräknades. Så jag ska nog slå Livio en signal och bara ge en heads up. Jag har mått ganska bra senast dagarna, försöker att hitta en acceptans i situationen. Hur mår du? Du får jättegärna berätta hur det känns med sprutan. <3
Haha känner igen mig! Så mycket info att ta in. Är lite orolig för att göra fel, men förhoppningsvis går det hyfsat bra. Jag går också på Livio Kungsholmen :) Tycker de verkar jättebra hittills och så skönt att det i princip bara var att sätta igång direkt.
Åh, tack <3 Min mens blev såklart några dagar sen. Den enda gången jag verkligen velat att den skulle komma i tid haha. Men den satte igång idag som tur var. Jag pratade med Livio i fredags och kommer mensen under helgen får man ta första sprutan måndagen efter. Så imorgon smäller det :) Lovar att uppdatera dig hur det var! Ska ta recovelle första dagarna. Vilken ska du ta? Verkar vara så olika när jag läser här.
Vad skönt att höra att du mår bra och att det börjar närma sig starten för dig med :) Så spännande! Låter bra att ge dem heads up. Känns som jag ringt dem massor med konstiga frågor och de är så gulliga varje gång.