Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
På det här sättet får du veta om hon är intresserad av något mer, tackar hon nej får du lämna henne ifred och tackar hon ja så har du verkligen något att se fram emot.
En gång i vevkan och inget djupare är ärligt talat JÄTTELITE.
Men skrev du och frågade hur det blev med att bo ihop när komserten är fattar hon att du gillar henne. Att föreslå att man ska sova ihop när man aldrig träffats ensamma är märkligt.
Grejen är att det skulle vara jätteoväntat för henne tror jag. Det är också oväntat för mig hur fort jag föll för henne men jag är inte direkt ledsen över att ha fallit för henne utan snarare glad.
Hur ska jag bjuda henne utan att göra det stelt? Känslorna är där i spelet liksom.
Varflr skulle du bjuda ut henne om du inte gillade henne?
Det är väl därför folk umgås, för att de gillar varandra.
Varför skulle hon tro det?
Tror du samma sak angående konserten hon bjöd in till? Att hon gillar dig som mer än en vän.
Nu har jag följt tråden sen du startade den för nästan 5 månader sen. Du kan vara lugn och sluta oroa dig för att avslöja dina känslor, I den här takten kommer hon att hinna träffa någon annan, bli sambo och få barn innan du kommit så långt att du vågar fråga om en fika.
Jag är glad att jag var ung på 90-talet, då slapp man det här. Då träffade man någon, gillade man varandra började man umgås och blev ihop.