Anonym (M) skrev 2024-04-14 07:41:46 följande:
Fast så fungerar inte kvinnor och förhållanden. Gillar hon dig så vill hon vara med dig. Det är ingen maskin som riskerar att bli utsliten eller överhettad som vi pratar om här. Hur skulle det vara om du lyssnade på oss män som faktiskt har erfarenhet av detta ämne istället för att utgå från en massa gissningar?
Min prognos: Det framgår tydligt av tråden att du satt henne på en piedestal. Du är även rädd för att ta initiativ och riskera att få ett nej. Under den tiden du ägnar dig åt att värna om henne och sakta bygga upp modet att bjuda ut henne så kommer en annan man som inte är så rädd av sig att kliva in och ta för sig. Sen är det game over för din del.
Jag vet om kvinnor som inte tycker om män skriver för mkt vilket jag syftar på med överbelasta. Vill inte heller att hon ska veta att jag gillar henne innan det behövs.
Piedestal? Nej absolut inte bara för jag gillar henne. Vad ska jag göra då? Bjuda ut henne? Vi bor timmar bort från varandra vilket gör det krångligt även fast jag vill träffa henne och vara med henne.
Inte direkt enkelt att hamna i en relation