• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym skrev 2024-05-29 13:14:08 följande:

Nu ska han fakutera henne också ...

Fakturera såklart
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 13:25:04 följande:
    Hon skulle tolka det som det kanske. Jag vill vara öppen med känslorna helt men bara när det känns rätt. Nu känns det för tidigt. 

Inte heller mitt fel allting. Det är inte mitt fel att avståndet är så stort ex. 
    Alla andra som haft fan så mycket större avstånd och hinder rent allmänt då? Vad var felet med dem och varför hade de det lättare än dig?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 13:30:45 följande:
    Om det är relationer som tagit slut fungerade det uppenbarligen inte. Jag vill bli ihop för livet, det är mitt mål med en relation samtidigt som allt i relationen ska fungera utan stora problem. 
    Varför envisas du med att svara på helt påhittade frågor hela tiden? Det citerade har ju ingenting med vad jag frågade att göra!

Kan du nu LÄSA och besvara frågan? :

Alla andra som haft fan så mycket större avstånd och hinder rent allmänt då? Vad var felet med dem och varför hade de det lättare än dig?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 13:42:50 följande:
    Jo, jag skulle klara det. Skulle även klara en relation jättebra för jag vet vad man ska göra för att få en relation att fungera. 
    Det vet du definitivt inte. Du är en stuesittare som har läst.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 13:48:45 följande:
    För de är olika individer. De kanske bara ville slänga sig in i en relation fort utan att känna partnern på riktigt. 
    Så vi närmar oss att inse att svårigheterna är du?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 13:53:28 följande:
    Nej det är inte mitt fel att andra bara vill slänga sig in i relationer och som försvarar modern dejtning. De olika hindrena som avstånd m.m är inte ursäkter. 
    Nej, såklart är det du som har rätt och samtliga andra världsmedborgare fel. Jag glömde dina hästar för ett ögonblick.

Varför är detta det enda sammanhanget där 4 timmars sketen färd betraktas som ett stort avstånd då? Det är geografilärarens fel, såklart?
  • Anonym

Kör på i samma takt. Du säger ju själv att det är det enda som är rätt och har lett till stora framgångar.

Rapportera efter eventet hur du ändå lyckades få till två blick-tillfällen och nu nära ni har kommit.

När du är 27 har ni förmodligen haft ert första telefonsamtal och du kanske börjar känna att ni nästan känner varandra tillräckligt för att föreslå ett möte (inte dejt!).

Det är ju så som man ska göra - Det vet ju du bäst av alla.

Hur var det nu förresten? Var det ditt fel? Bryr du dig om henne? Vill du träffa henne? Är det lättast att bli ihop eller att vara ihop? Är det omöjligt? Är du den enda i världen som har rätt Många frågor som inte besvarats till leda.

Men som sagt - Kör på i samma mak. Du är experten.

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 14:00:46 följande:
     Gillar inte krångel 
    HAHAHA, du milde!
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 14:13:30 följande:
    Inte heller kallat mig själv expert så sluta skapa saker ur tomma intet. 

Du har suttit på hästar som övergått i giraffer hela tråden igenom och envisats med att veta mycket bättre än alla andra, även vad gäller nämnda andras fall / sitationer.

Svara nu på varför detta är det enda sammanhang där 4 timmar är ett stort avstånd.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 14:13:30 följande:
    Nej jag har själv sagt att det varit svårt. Jag har sagt att jag hade hoppats på mer efter denna tid. Sade att jag hade som mål att vara ihop till Mars men det nåddes ej. Jag vill göra mer. Inte heller kallat mig själv expert så sluta skapa saker ur tomma intet. 

Att måla upp allt som mitt fel är jättekonstigt, inte direkt så jag valde att det skulle vara sådant avstånd. 

Nej inte kallat mig själv expert.
    Och jo, fortsätt i samma takt. Du vet ju att det är det enda som fungerar.

Jag har tidigare föreslagit att antingen gör du det, eller så ger du upp och tackar henne för dig.

Det finns ju inga andra alternativ och du säger ju själv att det bara är det första som gäller. Du tänker ju inte göra något annat. Ej heller ge upp.
    Så fortsätt då.
    Rapportera efter eventet.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?