• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Men du vidhåller såklart att du "gjort mycket"?

• Anonym

Nu är det ett antal dygn sedan vi alla var skriftligen överens om att du måste göra något om det ska hända något.

Har du gjort något eller lägger du ner?

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-09 13:17:44 följande:
    Skrev med henne idag men enbart ett meddelande. Vi kommer ses rätt snart på eventet under rätt många dagar så ska försöka få något gjort.
    Gött.
    Rapportera efteråt. Och skit nu i vad det ska kallas och allt onödigt analyserande. Bara fråga om ni ska ses och göra vad-som-nu-blir-lämpligt.
  • Anonym

Nu är vi överens om att ifall du inte bjuder ut henne när ni ses så är det kört, eller hur?
    Alltså big time motherfucker-kört.

Så när är det dags? När är eventet?

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-11 09:58:10 följande:

Nej inte helt kört än faktiskt. För finns alltid möjligheten att skriva innan hon tar lumpen och bjuda ut efter. 

Väldigt snart.

Vilken "jahopp"-känsla ... Nu säger han redan innan att han inte kommer att fråga.

Då går du alltså lik förbannat i tron att du inte måste göra det nu. Alltså blir det inget med det.
    Helt garanterat.

Bara det innebär ju att det är så jävla kört det kan bli.
    För ett ögonblick trodde jag faktiskt att du kanske skulle fråga henne när ni ses men det gör du ju inte då.

Men du står fast vid att du varit mycket aktiv, tagit till dig av tipsen och gjort mycket?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-11 09:58:10 följande:

Nej inte helt kört än faktiskt. För finns alltid möjligheten att skriva innan hon tar lumpen och bjuda ut efter. 

Väldigt snart.

Skriva innan- och bjuda ut efter lumpen, förresten ... Ja jävlar!

Har ni hört något så dum-naivt?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-11 10:37:58 följande:
    Hur menar du att jag inte varit det? 
    Är du ALLVARLIG?!?!
    På det sätt som vi skrivit i över 400 sidor, faktiskt!
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-11 10:37:58 följande:
    Det sade jag inte. Är villig att fråga under eventet. 
    Nej, det säger jag.
    Jag garanterar det. Du kommer inte att fråga.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-11 11:16:48 följande:

Inte sant och nej är inte kört. 

Nej.

Du kommer inte att göra det på eventet. Följaktligen brutal-kört.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-11 12:17:36 följande:
    Vet inte, ska använda någon vag formulering ex bara att ses.
    Men ska det bli något så måste ni naturligtvis boka något, eller som minst bestämma att ni ska höras närmare om saken när ni kommer hem.

Att konstatera att "ja, jo, det skulle vi ju kunna göra någon gång" är alltså detsamma som att det inte har hänt något. Det är närmast att likna vid överenskommelsen om fortsatt kontakt när man byter jobb, typ.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?