• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym (X) skrev 2024-07-11 13:54:00 följande:
    Risken finns att det blir som konserten, hon svarar visst kan vi hitta på nåt nån gång och du tror som då, att häng på när vi ska på spelning betyder nåt mer än det gör.
    Den risken betraktar jag också om uppenbar. Det kan mycket väl sluta i ett läge där TS anser sig ha bjudit ut henne och är nöjd med det och hon anser sig ha undsluppit sig något slentrianmässigt.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-11 21:10:48 följande:
    Nej det är för det är omöjligt att bedöma nu. 
    Det är detta som gör att du kommer att odla ett litet, imbecillt hopp om att det finns en chans även efter eventet. Det hoppet kommer du att använda som livlina och ursäkt (i kombination med några med konkreta sådana) för att inte fråga henne.
    Efter det är det så kört som det bara kan bli.

Ska vi slå vad om detta scenario?

Det blir ju så. Jag är beredd att satsa rätt mycket på det.
  • Anonym
    Anonym (Hej) skrev 2024-07-12 09:43:42 följande:
    Du vill så mycket men gör så lite, blir du inte frustrerad på dig själv? Är du likadan i andra situationer i livet eller bara när det kommer till tjejer och vänner? 
    Han anser ju sig vara väldigt aktiv och göra mycket för att få till det här.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-14 13:20:02 följande:
    Händer inget? Att skriva i månader är långt mer än inget. Vill dessutom göra mer. 
    Nej, det händer väl inget eller? Gör det? Varför finns tråden då?

Märker du inte att den går på rundgång? Ser du verkligen inte det?

- Hur ska jag göra?
    - Lyssna på dessa tips
    - Nej!
    - Nähe, då händer ju inte mer.
    - Jo! Det händer och jag gör massor!
    - Hur ska jag göra?
    - Lyssna på dessa tips
    - Nej!
    - Hur ska jag ...

*REPEAT*

I över 400 sidor.

Men visst, tittar man på resultatet så är ser det ju ut som att det var du som hade rätt. Med tanke på att ni är ihop nu så har du säkert gjort tillräckligt, det var rätt att inte lyssna på någon och du visste bäst om världens alla förhållanden.

Att se verkligheten, läsa resultat och anpassa medlen efter målen är onekligen dina starka sidor.
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-07-14 21:35:00 följande:
    Nej, det händer väl inget eller? Gör det? Varför finns tråden då?

Märker du inte att den går på rundgång? Ser du verkligen inte det?

- Hur ska jag göra?
    - Lyssna på dessa tips
    - Nej!
    - Hur ska jag göra?
    - Lyssna på dessa tips
    - Nej!
    - Hur ska jag ...

*REPEAT*

I över 400 sidor.

Men visst, tittar man på resultatet så är ser det ju ut som att det var du som hade rätt. Med tanke på att ni är ihop nu så har du säkert gjort tillräckligt, det var rätt att inte lyssna på någon och du visste bäst om världens alla förhållanden.

Att se verkligheten, läsa resultat och anpassa medlen efter målen är onekligen dina starka sidor.
    "Inte sagt att jag inte vill göra mer.
    Jag gillar faktiskt henne på riktigt. Det är så tufft med normerna bara."

Jag svarade åt dig.
  • Anonym
    Anonym (r) skrev 2024-07-14 21:45:32 följande:
    Klart TS vet det. Det är själva poängen med tråden. Från första sidan. TS har er precis var HEN vill.
    Hoppas du har rätt.
  • Anonym

Ska man tolka TS tystnad som att han är på eventet eller som att eventet har varit och han är knäckt, tro?

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-16 21:39:54 följande:
    Jag är inte på eventet nu och har inte varit där heller.
    När är det då?
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?