Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Jag har själv sagt att jag aldrig haft flickvän ja. Betyder inte att jag är en dålig person för det. Vet inte vad jag gör fel. Mår inte jättebra över att inte ha meddelat henne än ens någonting om mina känslor eller ens bjudit ut henne än.
Om du någonsin varit på en dejtningapp vet du om att det finns folk som söker kortsiktigt eller "lättsamt". Nej, klart man inte kan bestämma att den ska vara lång och kärleksfull men det är rimliga mål.
Det är en väldigt svår fråga att svara på. Dels då jag skulle älska att vara hennes partner men dels också för jag föredrar länge relationer. Tror inte jag skulle ångra det nej. Har samtidigt så dåligt samvete att för att jag inte bjudit ut henne eller erkänt något för henne.
Tjejen i lumpen tror jag tyvärr inte du har så stor chans på. Ni känner bara varandra ytligt, ni har träffats några gånger på event, du har skrivit till henne och hon har svarat. Men hon har inte ansträngt sig för att fördjupa er relation, eller på något sätt visat att hon skulle vara mer intresserad av dig än av någon annan.