Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2025-03-11 02:54:22 följande:
Här är ännu ett exempel på din typ av svårigheter. Att du tolkar saker bokstavligt. Att du inte riktigt förstår vad andra skriver eller menar.
Att ?sälja in sig? betyder inte att du måste vara perfekt eller någon slags supermänniska. Det betyder att få tjejen intresserad. Hur får du någon intresserad? Genom att vara trevlig, charmig samt rikta in dig på rätt tjej.
Är lumpartjejen värd att satsa på, förväntar hon sig inte en supersnygg eller jättelång kille med mycket pengar. Utan någon hon passar ihop med och har roligt tillsammans med.
Om hon inte är intresserad av dig, är ni helt enkelt inte rätt för varandra. Det betyder inte att hon är ytlig eller har orimliga krav.
Jo, jag förstår
Ja, jag vet att det betyder det och att jag behöver kunna flörta (går inte direkt att få andra intresserade utan att göra det) vilket jag saknar erfarenhet av tyvärr som gör det svårare.
Ja, jag hoppas också hon har bra förväntningar. Jag tycker som sagt att hon är den som jag vill satsa min energi på.
Ja, vet. Gör det dock inte mindre jobbigt att bli avvisad eventuellt. Vill bara träffa den rätta