Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Nu får du sluta vara feg! Rädda pojkar kysser inte vackra flickor.
Varför uppfattas det som fel för mig att gilla henne? Varför ses det som fel att vara rädd för att bli avvisad?
Varför ser vissa det som fel att fortsätta hålla ögonen öppna när vi inte är ihop?
Känns som jag gör fel oavsett vad jag gör baserat på denna tråd.
Inte än men hon ska återkomma.
Mina känslor för henne är dock än starkare än tidigare vilket inte är en skräll direkt (har träffat henne en fjärde gång) och känner nu liksom att ja, jag är redo för det som krävs. Nu blir det inte att slänga sig in i det och ångra det för jag inte känner henne (vill dock träffa henne helt själv liksom) innan.
1. Nej
2. Nej
Vill verkligen att det ska bli något mellan oss men är så rädd för dels avvisning men framförallt att personer ska bry sig om det. Jag föredrar liksom långsiktiga förhållanden som leder till stora saker långsiktigt.
Tönt? Mina handlingar gör jag för jag värnar henne. Vill inte trötta ut henne eller överbelasta hennes känslor.
Ska absolut göra mer för henne. Jag som person är inte så risktagande (ja, inte lett till något förhållande tyvärr)
Att inte vilja att någon ska skriva jättemkt är rätt normalt, har typ skrivit en dag/vecka över flera veckor med henne (inte sagt att jag gillar henne men gillat hennes stories ex) för att minimera risken liksom samtidigt som ja, jag vill bli ihop med henne om det går. Vill folk att man ska skriva mkt om man är intresserad alltså?
Jag menar liksom att det för henne skulle komma oväntat att jag gillar henne då jag inte liksom sagt det tydligt innan.