Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Hon skulle iväg och träffa en annan snubbe, fattar du inte att det är kört?
Det vet varken du eller jag.
Nej, det är inte kört.
Det vet varken du eller jag.
Nej, det är inte kört.
Skulle hon träffa en annan snubbe? Det var nytt. Var står det?
Men visst är det kört förmodligen, även om TS inte vill inse det.
Det har inte hänt, vet inte vad personen pratar om.
Varför? Jag kan fortsatt skriva med henne och bjuda ut henne efteråt.
Så man ska stressa fram saker?
Varför kan man inte bara skriva igenom allt sånt småprat som man ändå pratar om på en första dejt och sen bjuda ut efter det?
Ja, men samtidigt så är det inte ens en norm längre att söka långsiktigt med dröm om giftermål osv länge fram. Jag vill inte bli ihop med någon i en kortsiktig relation liksom.
Jag har redan ställt en massa frågor och fått frågor men normen är idag att man måste småprata snarare än att prata om de viktiga frågorna för en relation. Alltså vid en dejt är småprat en del av det.
Har hon hört av sig till dig, eller är det bara du som hör av dig till henne? Är det mest du som frågar henne saker, eller frågar hon lika mycket? Verkar hon öht intresserad av dig på ett romantiskt plan?
Du verkar vilja ha någon slags försäkran om att hon vill satsa seriöst, innan ni ens har varit på träff. Det funkar inte så. Man brukar träffas några gånger, SEN kan man börja prata om de viktiga frågorna. Hur man ser på framtiden, giftemål och barn osv.
Du är helt i det blå. Du har ingen aning om hur relationer fungerar eller byggs upp. I stället har du fastnat i en orealistisk föreställning om hur du tror att det är eller tycker att det borde vara.
Jag får känslan av att du är lite autistisk. Stämmer det?
När flyttar du TS?