Anonym (ganska rädd) skrev 2023-12-03 00:30:58 följande:
Vilka män anser att samtycke saknar betydelse? Det är bara trams.
Driver du med mig?
För detta hör man ofta med dessa farliga incells.(Blanda inte ihop dessa farliga incells med normala incells.)
Vet det finns en tråd som Anonym(OM) frekvent var i, och där var samtycke inget att bry sig om.
Dock i denna tråden har det varit mycket lite av detta.
Men ofta inser de att de inte kan säga detta på detta forum, då det leder till snabba banningar om de gör.
Vet du om att på deras egna forum, så säger dom att det är helt okey att våldta kvinnor som inte ger samtycke.
Och menar på att det är vad kvinnor vill.
Om du kollar runt i dessa trådar där kvinnor är de hemskaste sakerna på jorden, så kommer du se detta rätt ofta.
nihka skrev 2023-12-03 01:44:19 följande:
Det är inte jag som startar trådar om att män skulle vara trakasserade på FL,
vilket förstås inte är sant.
Det är inte jag som slänger ur mig att människor som inte håller med om dessa vanföreställningar hatar alla män.
Om du vill ta ansvar behöver du ta den kritik som riktas mot dig och andra individer som kritik mot dig och de individer det gäller och inte som kritik mot alla män och gärna läsa de artiklar du själv länkar till och ta till dig dess innehåll.
Om du inte vill anklagas för att ha en creepy stalkig attityd så får du sluta med dina inbillade "oss" och dina personförföljelser.
Länkar till den utmärkta artikeln med alla de användbara tipsen om att "ta eget ansvar och göra det bästa av sin situation":
www.dn.se/insidan/experten-sa-kan-man-slippa-ofrivillig-sexloshet/Måste säga det att de enda gången så här extrem kritik uppstår, det är när helt galet dumma män(även kvinnor är i skottgluggen då.) gör saker som få eller mot ingen accepterar på något sätt.
Och hade de sagt/gjort dessa saker i IRL, så hade både män och kvinnor sågat dom jäms fotknölarna.
Sen finns ju det kvinnor som är manshatare, måste tillstå att säga att kvinnohatarna är är klart fler.
Och de farliga incellsen och kvinnohatarna är rätt komiska, för de suktar efter kvinnor att ha sex med.
Hur de får dessa två ihop är en gåta för oss alla och med tanke de visar sitt beteende för kvinnor.
Och kan någon ens finna något mer konstigt än det, för man kunde tro att om man vill ha en kvinna för sex/förhållande, så varför inbillar dom sig att ett förkastligt beteende mot kvinnor ens skulle ge något alls.
Mycket ologiskt att de inte förstår vad alla andra fattat och att man får anpassa sig till en partner.
Och bara en så enkel anledning man är två, så anser det inte får existera att man anpassar sig.
Och det komiska är att även kvinnor göra detta och ser detta som det mest normal i världen.
Ja, farliga incells är extremt svåra att förstå sig på och råd i hur man hittar en parter för sex eller förhållande.
Ja, de vägrar de ta in, undrar om de ens fattar hur tokigt det är.