Anonym (ganska rädd) skrev 2023-12-02 01:19:35 följande:
Ofrivillig ensamhet är mycket större bland män än hos kvinnor. Därför finns det nästan inga kvinnor som gnäller över det.
Kvinnor skyller massor av andra problem som på män utan några betänkligheter. Det är tydligen inget fel i de fallen.
Är det, har du en källa på detta?
Och ofrivillig ensamhet kan man aldrig kalla personer som inte visar sig i världen.
För det är frivilligt och medvetet.
Kanske dessa farliga incells istället skulle gå ut i världen istället och beblanda sig med kvinnor.
För det lärde jag mig i tidig ålder och efter ens sexuella uppvaknande att det blir ingen sex att sitta hemma.
Och gud gode gud vad jag vad jag lärde mig detta den "hårda" vägen.(Hårda "vägen" är då jag hittade sex där jag trodde den inte fanns, ibland jag som den som var den som hittade, men otroligt ofta hitta dom mig och jag är absolut inte vacker, snygg eller söt och ändå så visade det sig att personlighet var det dom gillade främst.)
Så kanske dessa farliga incells ska kliva ur källaren och lyfta blicken ifrån mobilen.
För inga av dessa ställen finner man sex, absolut inte källaren.(Och källaren betyder att man sitter hemma och aldrig visar sig, och komiskt nog rätt ofta källaren )