-
Så jobbigt för dig att vara så ansatt av alla dessa nazistiska kvinnor!Anonym (Man på 26 år) skrev 2023-12-03 07:29:15 följande:Det är så dem gör. Genuint elaka människor är vad dem är. Och därför vill dem bara hitta ett offer dem kan ge sig på. Tyvärr.
-
Stackars dig som var tvungen att bära vapen sist Sverige var i krig 1814! Vart ska alla kvinnor skicka sina tackkort?Anonym (Öga_mot_öga) skrev 2023-12-03 12:06:31 följande:Allt handlar inte om dating. Män lever generellt i en hårdare verklighet, har funnits en anledning till varför endast män har fått göra militärtjänst (om vi bortser från vårdare och matbespisning och sådant).
-
Ja, de flesta hjälps åt men när barnen kommer är det vanligt att klyftan ökar och kvinnan får ta ett större familjeansvar. Inte för att det påverkar incelmännen förstås.Anonym (Öga_mot_öga) skrev 2023-12-03 13:04:13 följande:I Sverige hjälps de flesta par åt med hushållssysslor och barn numer. Du har högre lön men trivs ändå inte, säger att du inte har tillräckligt med frihet m.m. Som jag upplever det står det mer och mer klart för mig att de ständigt gnällande kvinnorna på FL har väldigt lite att klaga över jämfört med kvinnor som är utsatta och förtryckta på riktigt. Flera av er har ju dessutom valt bort att leva med någon man, vilket borde innebära att ni har MER frihet nu.
Vissa blir verkligen aldrig nöjda.
Noterat att du inte tycker kvinnor får klaga om det inte gäller förtryck "på riktigt". Och det är din åsikt gällande män, de får bara gnälla om de är "förtryckta på riktigt"? -
För att denna person startar tråd efter tråd och får medhåll och personer som säger emot kallas feminister och manshatare. Så kan vi inte ha det. Så klart.Anonym (Näru) skrev 2023-12-03 13:38:27 följande:
Du har läst detta i någons tråd.. det är ju bra att denna någon får representera männen här inne, eller?
999/1000 män tycker inte att det ska finnas en knullkvot. Varför ska detta absurda exempel ens lyftas här?
Om jag skulle plocka ut den skummaste kvinnan på hela FL och sen låta henne representera de mer normala kvinnorna här, skulle det vara rimligt?
-
Är det att trakassera män att tala om att alla är ansvariga för sina egna liv? Hur?Anonym (Öga_mot_öga) skrev 2023-12-03 14:49:21 följande:Ditt första och ditt sista stycke är verkligen det mest "komiska" jag sett i självmotsägelser.
-
Det finns ingen som delar ut ligg åt andra. Alla fixar sina ligg själva och jag är naturligtvis inget undantag. Om jag säger att jag andas själv, ser du också det som att jag framställer det som ett hårt jobb? Få rätsida på dina galopperande fantasier.Anonym (Ja) skrev 2023-12-03 16:04:46 följande:Du har även skrivit att du fixar ditt ligga själv, eller hur det var. Ta ansvar osv. Det låter som ett hårt jobb nästan som du framställer, för att skaffa sig sex, vad gör du egentligen då rent konkret syftar du på?
-
Absolut. Jag har lite svårt att greppa vad man vinner på att påstå att det inte är så. Känna sig mer normal när man inte själv grejar det?Anonym (Ols) skrev 2023-12-03 15:50:17 följande:Det är förvisso sant, tack och lov.
De flesta män och kvinnor har inga problem med varandra. -
Så det är helt otänkbart i din värld att incelkulturen inte existerar just på FL? Vadän denna särställning bland internetforum?Anonym (Öga_mot_öga) skrev 2023-12-03 14:08:45 följande:Har inte sett ett ord på forumet om knullkvot eller att kvinnor borde fördelas "rättvist" med statens ingripande. De hittar väl bara på för att få en anledning att hålla tjafsandet igång.
-
Nej, det finns ingen som delar ut ligg åt andra om du inte syftar på någon slags hallickliknande verksamhet. Är det det du ägnar åt?Anonym (Ja) skrev 2023-12-03 16:49:54 följande:INGEN? Det är min upplevelse att de faktiskt finns de som gör det, så där har du fel. Får lätt generösa erbjudanden om sex, mest från män men även kvinnor ibland, jag behöver inte göra någon särskild ansträngning eller motprestation för detta.
Fantasier? Jag skrev uttryckligen att det låter som det, därför jag frågade vad exakt du syftar på att du behöver göra för att fixa detta, för att få klarhet. Du skriver saker som ta ansvar, fixa det man vill ha, är det så konstigt att tolka detta som ett jobb man behöver göra? Så vad syftar du på då mer konkret att du behöver göra?
Mitt sexliv är min privata angelägenhet och inget jag behöver redogöra för dig, men jag kan garantera att det inte involverar någon som ordnar något sex åt mig. -
Var och en är ansvarig att ordna sitt sexliv på egen hand. Det är inte något staten eller någon annan ordnar åt någon.Anonym (Ja) skrev 2023-12-03 17:42:51 följande:
Nej det är inte hallick att få hem någon för sex, det finns många framför allt män som gärna vill dela ut sex helt gratis så det behövs ingen hallick för mig.
Och jag har aldrig påstått att någon ordnar sex åt dig, jag vet väl inte hur det är för just dig, du tog ju upp att du fixar det själv och tar ansvar, vad du nu syftar på med det. Det säger inte så mycket alls faktiskt. Enda ansvaret jag personligen tar är att tex jag frågar någon bara, men oftast behövs inte det för männen erbjuder sig på egen hand.