Gaza eller Israel?
- aldrig pratar om ämnet utan avviker hela tiden
- i 95 % av inläggen påstår att det finns bevis i din länkade text, och så finns det inte ens indicier.
- felanvänder de flesta begreppen så som bevis, folkmord, etnisk rensning och apartheid.
- antigen med flit eller pga att du inte förstår missförstår varenda inlägg
- påstår saker som lätt går att motbevisa.
- beskyller andra att ha sagt sånt som de aldrig har sagt
Nej, om du ger en länk och det finns bara en massa tyckanden i den texten, så är det faktiskt inga bevis.
Och det är lustigt att du snackar om dina "pålitliga källor" trots att du generellt inte anger källor alls. Med några få undantag.
Alla länkar som jag lägger till i mina kommenterar är pålitliga källor som tex Amnesty, Human Rights Watch, FN men avfärdar dessa och du skrev att du tyckte att alla dessa är på ett eller annat sätt antijudiska och att de inte går att lita på. Detta visar hur extrema dina åsikter är. Och sedan skriver du att jag inte anger källor :))))) Men du själv kommer bara med personliga tyckande och länkar till sionistiska bloggare eller till IDF, och hävdar att det de säger är sant :))) Inte lätt att försvara Israel när de begår så fruktansvärda krigsbrott...då måste man hitta på hela tiden ;)
Du har också slutat svara i den andra tråden där jag ifrågasatte många av dina kommenterar och det som händer i Gaza. Du har inte svarat angående "dockorna" i Gaza. :)