Vår situation är så udda! Eller?
Lisa
Vad bra att du kan ha roligt på min bekostnad!
Jag har lögner!
Det är ju en av orsakerna att jag har kvar honom k mitt liv, för att han ja kankse gjort fel saker men inte ljugit om det! Det är en av hans sidor jag värdesätter högt, att han verkligen inte kan ljuga.
Ja ni kommer skriva alla förändras klart han ljuger för dig.
Ha kanske inte berättar alla detaljer för mig nu längre det vill jag inte längre. Men han är. Väldigt öppen men vad han ska göra eller har gjort.
Igen ljuga för dottern... Jag gör det inte med avsikt st göra henne illa. Alla mina val ang henne är just tvärt om för att Inte göra henne mer illa än nödvändigt.
Jag. Ill kunna berätta att pappa o jag lever bara ihop som vänner just nu, att vi på ngt vis älskar varandra men inte tillräckligt för att vara ett kärlekspar.
Att när vi flyttar är tanken att pappa ska köpa en egen lägenhet ö prova bo ensam.
Ingenting om otroheten eller den nya. Lögner ja menade tycker jag är rättfärdiga.
Kan vara tydlig med att ja hittar han en ny tjej så är jag ok med det, att vi är verkligen bara vänner.
Så får övergången bli mjuk.
Vi vill kpg båda att han först ska flytta, se hur det känns med allt så innan han berättar om den nya