Inlägg från: Anonym (Konstigt kvinnor!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Konstigt kvinnor!)

Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav

Anonym (Å) skrev 2023-11-23 19:14:00 följande:
    Du uttrycker dig fortfarande otroligt oklart. Menar du att allt som diskuteras innebär att det som diskuteras är en rättighet?
    För det handlar mer om en åsikt än vad "rättighet" egentligen betyder.

Jag skulle då kalla det rättighet till sex när folk har sex eller när de diskuterar om sex. 
    nihka skrev 2023-11-23 19:21:35 följande:
    Du verkar inte förstå att sex inte är en rättighet och att det inte råder prata om sexcensur på FL. Om det inte passar är det fritt att ge dig härifrån.
    Och när har jag sagt det som du påstår?
    Du inkluderar även "rättighet till sex" mer än vad det egentligen betyder 
    Du verkar inte förstå att sex inte är en rättighet och att det inte råder prata om sexcensur på FL. Om det inte passar är det fritt att ge dig härifrån.
    Och du verkar inte förstå vad som är "rättighet till sex".
    Och det finns ingen censur för mig att diskutera om sex på ett forum 
    Du får i så fall hitta någonstans i lagboken där det exempelvis står att rättighet till sex, är när man diskuterar om sexrelaterade problem!? 
    Anonym (Å) skrev 2023-11-23 19:14:00 följande:
    Du uttrycker dig fortfarande otroligt oklart. Menar du att allt som diskuteras innebär att det som diskuteras är en rättighet?
    Även när det inte handlar om rättighet till sex så tar olika personer upp det. 
    Ta exempel på andra saker som inte är en rättighet och vad de inte får diskutera om då!? 
    nihka skrev 2023-11-23 19:30:08 följande:
    Visa mig istället ett inlägg som du skrivit där du tar upp att alla människor som har sex har det för att det finns ömsesidigt samtycke och att personer som inte lyckas attrahera någon naturligtvis inte ska kompenseras på något sätt utan får vara utan sex med andra tills de klarar av att ordna det själva.

Den som inte håller med om detta är av åsikten att sex är en rättighet.
    Du skrev innan som du menade att jag skulle inte förstå något om att sex skulle inte vara en rättighet.
    Nu säger du att det ska handla om en åsikt. 
    Visa mig istället ett inlägg som du skrivit där du tar upp att alla människor som har sex har det för att det finns ömsesidigt samtycke och att personer som inte lyckas attrahera någon naturligtvis inte ska kompenseras på något sätt utan får vara utan sex med andra tills de klarar av att ordna det själva.

Om sex skulle göras om så behöver det inte handla nödvändigvis att sex skulle vara en rättighet. 

Det går att få hjälp redan av myndigheterna av sexrelaterade problem utan det ska handla om art sex skulle vara en rättighet 

Om det ska handla om en åsikt så kan jag tycka det handlar om rättighet till sex när jag känner för det. 
    Du borde då förstå att man inte alls behöver förstå något om "sex är ingen rättighet" 
    Ömsesidigt samtycke är när du tycker det ska handla om det.
Svar på tråden Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav