Inlägg från: Anonym (Konstigt kvinnor!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Konstigt kvinnor!)

Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav

nihka skrev 2023-11-23 19:06:32 följande:
    Som sagt. Du verkar inte begripa vad all smörja du skriver innebär.
    Du verkar inte förstå vad som menas med rättighet till sex. 
    nihka skrev 2023-11-23 19:01:02 följande:
    Jag skiter fullkomligt i om du tycker det är otrevligt att bli påmind om att sex inte är någon rättighet. Byt attityd till att sex inte är någon rättighet för nån så får du troligtvis andra responser som du kanske upplever som trevligare.
    Ta ett exempel på när jag snackade om rättighet till sex!? 
    Jag skiter fullkomligt i om du tycker det är otrevligt att bli påmind om att sex inte är någon rättighet. Byt attityd till att sex inte är någon rättighet för nån så får du troligtvis andra responser som du kanske upplever som trevligare.
    Det är otrevligt för syftet är mer att du vill poängtera att exempelvis den personers sexliv är ointressant 
    Och då är det okej att du får höra skit om du snackar om sex? 
    nihka skrev 2023-11-23 19:09:25 följande:
    Ingen har någonsin någon rättighet till sex.
    Det kan fortfarande handla då om att du vill ha rättighet till sex
    Eftersom du tar upp det även när det är orelevant så finns det inget förbud att diskutera om saker som du ogillar
    Anonym (Å) skrev 2023-11-23 19:14:00 följande:
    Du uttrycker dig fortfarande otroligt oklart. Menar du att allt som diskuteras innebär att det som diskuteras är en rättighet?
    Med eran logik. 

Att ni vill ha rättighet till sex 
    Du uttrycker dig fortfarande otroligt oklart. Menar du att allt som diskuteras innebär att det som diskuteras är en rättighet?
    När många använder argumentet "sex är ingen rättighet" så menar de även att det exempelvis inkluderar om någon är missnöjd med sitt sexliv.
    Syftet oftast när någon säger de är för att de är irriterad och försöker vilseleda vad rättighet egentligen handlar om. 

För om det handlar om att de vill informera så skulle samma personer även ta upp det när det handlar om andra sexrelaterade problem 
    nihka skrev 2023-11-23 19:14:38 följande:
    Nej,  jag är inkluderad i alla och ingen.
    Och då får du ta ett exempel där jag sa något om rättighet till sex 
Svar på tråden Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav