Inlägg från: Anonym (Konstigt kvinnor!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Konstigt kvinnor!)

Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav

Anonym (Fel) skrev 2023-11-03 11:18:38 följande:
    Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav

Jorden behöver inte fler människor. 
    Kvinnors krav handlar oftast inte om status.

Och då måste kvinnor också bli utan barn. 
    Om de istället får barn med män som redan fått barn med andra kvinnor blir det lika många om de istället fick barn med alla män. 
    Anonym (Fel) skrev 2023-11-08 22:22:22 följande:
    ...och allt går ut på sex.
    Sex och förhållande är lite som ett jobb. 
    Man ska verka bättre än vad man egentligen är. 
    Exempelvis få personer kritiserar sig själva under anställningsintervjuer. 
    Sex och förhållande är inte som en vänskapsrelation 
    Kirenaj68 skrev 2023-11-08 22:00:56 följande:

Jag är lite osäker på om det är svenskor eller kvinnor allmänt man syftar på här när det gäller krav och så vidare, men ett hett tips kan vara att försöka hitta en utländska. Precis som sina svenska systrar hoppas en thailändska att hon blir behandlad med kärlek och respekt och sedd som en jämlike. Sen skadar det inte heller att ha en normal inställning till tvål och vatten. Har du allt detta får du tiofalt tillbaka från henne. Detta sagt av en man som har thailändsk fru som har skänkt mig världens underbaraste dotter och som tror att solen går upp och ner enbart för deras räkning.

Du skrev tidigare i ett inlägg i denna tråd att du inte fått en träff med en kvinna på 46 år.
     Glömde du bort att du skrev något annat tidigare? 
    Kirenaj68 skrev 2023-11-08 22:00:56 följande:

Jag är lite osäker på om det är svenskor eller kvinnor allmänt man syftar på här när det gäller krav och så vidare, men ett hett tips kan vara att försöka hitta en utländska. Precis som sina svenska systrar hoppas en thailändska att hon blir behandlad med kärlek och respekt och sedd som en jämlike. Sen skadar det inte heller att ha en normal inställning till tvål och vatten. Har du allt detta får du tiofalt tillbaka från henne. Detta sagt av en man som har thailändsk fru som har skänkt mig världens underbaraste dotter och som tror att solen går upp och ner enbart för deras räkning.

Du är en kvinna som har ett aktivt sexliv heller hur?
    Hejhoppgummi skrev 2023-11-08 23:34:03 följande:
    Varför måste kvinnor de? kvinnan väljer ha lagligt sex med en man med samtycke. Kvinnan har själv rätt att välja att behålla eller göra abort vid en graviditet, huruvida mannen är populär eller redan har barn har inget med det att göra. Inget jävla alls. barn ska inte heller kvoteras ut, likväl som sex och flickvänner inte ska kvoteras ut. Fruktansvärt obehaglig människosyn i dina svar
    Du svarade på ett inlägg där jag skrev att kvinnor måste också avstå från barn om befolkningen måste minskas
    Kirenaj68 skrev 2023-11-08 23:03:33 följande:
    Jag har inte skrivit något sånt inlägg. 
    "Hej. Jag har varit här i tråden tidigare och kommenterat och t.o.m jag som incel som aldrig har varit i närheten av en träff ens under mina snart 46 år på" 
    Anonym (Hm) skrev 2023-11-08 22:42:57 följande:
    Kvinnan bestämmer själv
    Befolkningen minskar inte då. 
    Då har kvinnan valt att jorden blir mer överbefolkad. 
    Anonym (Hm) skrev 2023-11-08 22:42:57 följande:
    Kvinnan bestämmer själv
    Kvinnan har då bestämt att de vill ha barn med någon man som redan har en massa barn, med dess konsekvenser. 
    Hejhoppgummi skrev 2023-11-08 23:34:03 följande:
    Varför måste kvinnor de? kvinnan väljer ha lagligt sex med en man med samtycke. Kvinnan har själv rätt att välja att behålla eller göra abort vid en graviditet, huruvida mannen är populär eller redan har barn har inget med det att göra. Inget jävla alls. barn ska inte heller kvoteras ut, likväl som sex och flickvänner inte ska kvoteras ut. Fruktansvärt obehaglig människosyn i dina svar
    Då borde kvinnors orgasmer inte fördelas rättvist 
    Kaede skrev 2023-11-10 11:28:25 följande:

Nu tänker jag mig en orgasmpolis som dundrar in och avbryter sexet och skriker. Upp med händerna! I förrgår kom anna två gånger men inte Kalle så nu nu blir det inget för dig anna! Hehehe 

Saken är den att så många kvinnor och män håller ut med sumpigt sex för att själva relationen är viktigare än att byta partner. Däremot är det inte alls orimligt att två parter i en relation vill ha njutningsfullt sex när de väl har det. Om min man skiter i min njutning helt och bara kör sitt race eller har inställningen att det får jag lösa själv under tiden han drar in och ut så blir han ju en sjukt tråkig sexpartner. Likadant om det är tvärtom givetvis. Så många som knullar sina flickvänner på ett sätt att det 1. Inte känns skönt, 2. Hon känner sig som ett hål-vilket som helst och 3. Enbart för egen njutning är självklart inga förstahandsval mär det kommer till sex. Då blir den uteblivna orgasmen ett problem. Givetvis tvärtom också.

Nra manliga sexoartners kan absolut få ha ett orgasmglapp. Inledningsvis när jag startar upp relationer sorterar jag bort män som bara tänker på sig själva för det är omanligt. Jag vill ha en man som är en riktig man, enligt mig då. En som tar ansvar för sig själv, äger sina handlingar, förväntar sig att andra, han själv och jag ska vara vettiga människor, en som jobbar hårt för att familjen ska ha det bra(har inte med faktiskt lön att göra) och en man som prioriterar familjens bästa över sina egna intressen. En som inte tjurar eller känner sig förfördelad om han inte får vad han vill. Sådana män ser alltid till att jag njuter. De njuter i regel av att jag njuter. Självklart får de tiofalt tillbaka. De förväntar sig ju en vettig bra kvinna och det gör jag mitt bästa för att leva upp till. Om den mannen får orgasm 10 gånger av 10 och jag 5 av 10 men sexet är passionerat och samlivet i övrigt är bra så är det okej med mig. Jag njuter av hans njutning. Men om jag känner mig som en högerhand och måste se ut på ett visst sätt för att han ska tända och måste spela ett objekt så kan han glömma sex om jag inte kommer lika mkt. Om vi ens har sex alls. Mkt tveksamt men man vet ju inte alltid vad man får. Grisen i säcken är lätt att köpa. 

Finns ingen kvinnor-har-rättighet-till sex-polis 
Svar på tråden Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav