Inlägg från: Anonym (Konstigt kvinnor!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Konstigt kvinnor!)

Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav

Anonym (Silly & Pussy) skrev 2023-11-08 20:58:01 följande:
    Du låter nu som de riktigt korkade amerikanerna som tror att deras lag gäller i hela världen.

Grattis?
    Det verkar som du bara trollar. 
    Anonym (Silly & Pussy) skrev 2023-11-08 20:58:01 följande:
    Du låter nu som de riktigt korkade amerikanerna som tror att deras lag gäller i hela världen.

Grattis?
    För vissa brott så kan man bli dömd om man gör det även utanför Sverige. 
    Oklart hur lagen gäller för sperma genom spermadonator om någon kvinna blivit inseminerad i ett annat land, om du kan bli dömd.

Men oavsett om det är lagligt eller inte så kan den mannen bli officellt pappa. 
    Anonym (Jakob) skrev 2023-11-08 20:54:37 följande:
    Eftersom kvinnorna finner mig oattraktiv är det väl ingen större förlust i så fall....
    Det är liksom överdrivet till kvinnors fördel för det som du skriver. 
    Om jag inte vet bättre så låtsas du vara en ratad kille, när du i själva verket är en kvinna som har ett sexliv eller en man som har mycket sex. 
    Anonym (Silly & Pussy) skrev 2023-11-08 21:03:25 följande:
    Kvinnor reser dit och gör detta i landet, enligt deras regler. Precis som svenska kvinnor reste till Polen och gjorde abort på 70-talet, eller att polska kvinnor  nu måste resa till Svereige eller andra länder för att kunna avsluta en graviditet lagligt

Har du nånsin varit utanför Sveriges gränser undrar man? 
    Du kände inte till det här innan, angående sperman. 
    Anonym (Silly & Pussy) skrev 2023-11-08 21:03:25 följande:
    Kvinnor reser dit och gör detta i landet, enligt deras regler. Precis som svenska kvinnor reste till Polen och gjorde abort på 70-talet, eller att polska kvinnor  nu måste resa till Svereige eller andra länder för att kunna avsluta en graviditet lagligt

Har du nånsin varit utanför Sveriges gränser undrar man? 
    Som jag skrev. 
    Det är ditt ansvar om du gjort något fel enligt lagstiftningen.. 
    Anonym (Jakob) skrev 2023-11-03 19:27:41 följande:
    Jag är 45 år gammal och jag försökte hitta en livskamrat i över 20 år innan jag gav upp. Jag har aldrig varit på en träff ens och det var mitt utseende som låg mig i fatet. Ett experiment jag gjorde bevisade det med all tydlighet, så det var bara att ge upp. Jag är helt enkelt för ful för att en kvinna ska tycka om mig och så är det med det. Det är som det är. Det gör att jag har mina perioder av depressioner och tungsinne, men trots att jag är incel skulle jag aldrig kräva att kvinna ska sänka hennes krav eller preferenser på en tilltänkt partner bara för att bli ihop med mig. Då är hon inte ärlig varken mot mig eller henne själv och ett sånt förhållande är dödfött redan från början. Då föredrar jag faktiskt att vara ensam trots allt vad det innebär.
    Många länder har låga födelsetal och det kommer att innebära utmaningar i välfärdssystemen, men människan kommer knappast att dö ut.  

Då är inte du ärlig mot dig själv om du skulle ha sänkt dina krav någon gång 
    Kirenaj68 skrev 2023-11-08 22:00:56 följande:

Jag är lite osäker på om det är svenskor eller kvinnor allmänt man syftar på här när det gäller krav och så vidare, men ett hett tips kan vara att försöka hitta en utländska. Precis som sina svenska systrar hoppas en thailändska att hon blir behandlad med kärlek och respekt och sedd som en jämlike. Sen skadar det inte heller att ha en normal inställning till tvål och vatten. Har du allt detta får du tiofalt tillbaka från henne. Detta sagt av en man som har thailändsk fru som har skänkt mig världens underbaraste dotter och som tror att solen går upp och ner enbart för deras räkning.

Och du får tycka vad du vill. 
    Anonym (Jakob) skrev 2023-11-08 21:47:22 följande:
    Nej. Du vet verkligen inte bättre. Det har alla dina inlägg visat....

Och "det" har inte resulterat i sex för dig.
    Att lyssna på vad kvinnor säger har inte gett dig något. 

Att du är för ärlig mot kvinnor är snarare än nackdel för dig. 

Att du vill bli bortvald ger inte sig något sex. 

Och om du försöker låtsas vara bättre än vad du egentligen gör än att erkänna problem så ökar dina chanser på sex. 
Svar på tråden Ingenting kommer hända förrän kvinnor sänker sina krav