• Anonym (All i need is lowe)

Ett hjärta fyllt med kärlek

Det skrivs mycket om otrohet, mestadels i negativa termer så jag tyckte att det behövdes lite positiva tankar och erfarenheter här. Det handlar inte om vad man tycker om otrohet utan att det finns positiva aspekter. 

Man får och ger extra mycket kärlek helt enkelt.  Två extra lyckliga människor ger två lyckliga familjer.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-10-26 18:42
    Det finns säkert fler därute som har liknande erfarenheter. Dela gärna med er

OBS Bara positiva erfarenheter Det finns nog med negativa här på FL

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-10-28 08:21
    Nu har tyvärr FL -Maffian hittat tråden och spyr sin galla över mig och vad jag skriver- Kallar mig TROLL och skriver allehanda obsceniteter om mig personligen och om ämnet i min tråd.

Tänk att detta ska få fortsätta. Det gör det omöjligt för mig att fortsätta här på FL

Jag lämnar men först vill jag tacka er som seriöst svarat i mina trådar ni är värda så mycket bättre än dessa TROLL som bara vill förstöra diskussioner

• Svar på tråden Ett hjärta fyllt med kärlek
    Anonym (Skeptisk) skrev 2023-10-26 22:05:07 följande:
    Det sa jag inte men det hade förbättrat chanserna till en relation som var något annat än kompisar som delar rum om du inte hade legat med någon annan och om du hade lagt samma romantiska energi på din egen relation. Mina "förutfattade meningar" utgår delvis på vad man vet om hur relationer fungerar, delvis på hur du beskriver den "relation" du har nu. Ni är rumskompisar, inget annat.

Respekt....? Det ska komma från dig?! Om det inte är en så stor grej så tala om för din man vad du hållit på med.
    Trodde att du skulle kunna hålla dig från fördömanden men icke, 
    Känns det bättre nu när du fått häva ur dig ?

Tala inte om respekt, dat du skriver här visar hur stor respekt du har för andra människor
  • Anonym (Skeptisk)
    Anonym (All i need is lowe) skrev 2023-10-26 23:54:19 följande:
    Trodde att du skulle kunna hålla dig från fördömanden men icke, 
    Känns det bättre nu när du fått häva ur dig ?

Tala inte om respekt, dat du skriver här visar hur stor respekt du har för andra människor
    Absolut inte. Otrohet är bland det värsta man kan göra mot en annan person, inom lagens gränser. Uruselt. Du får hitta på vilka lögner du vill men det ni gör är fel, och det vet du också.

Nej, det var DU som babblade om respekt. Skrattretande. Berätta för din partner, jag är nyfiken på att veta om han håller med dig.
  • Anonym (Garbage)
    Anonym (Skeptisk) skrev 2023-10-27 03:07:59 följande:
    Absolut inte. Otrohet är bland det värsta man kan göra mot en annan person, inom lagens gränser. Uruselt. Du får hitta på vilka lögner du vill men det ni gör är fel, och det vet du också.

Nej, det var DU som babblade om respekt. Skrattretande. Berätta för din partner, jag är nyfiken på att veta om han håller med dig.
    Någon som är otrogen och fortfarande är det, kan aldrig få någon respekt. De har inte ens rätten att nämna ordet respekt
  • Anonym (?)
    Anonym (All i need is lowe) skrev 2023-10-26 23:41:16 följande:
    Jag kan självklart bara skriva utifrån mig själv och mitt förhållande. Men tänk tanken att nu träffade jag och min älskare varandra några år försent. Hade vi träffats några år tidigare så hade det säker varit vi. 
    Vi hade några alternativ .Att han skulle skilja sig från en kvinna han tyckte väldigt mycket om och de hade två små barn, Frun hade då ingen utbildning utan var hemma med barnen. Hennes värld skulle krossas totalt. Det ville ingen av oss men vi ville ändå inte helt avstå från varandra.''

Efter något år träffade jag min man och tänkte att nu var det väl ändå dags att avsluta med min älskare, vi försökte men det gick helt enkelt inte.vi är mycket bättre människor när vi har varandra,  Hans äktenskap verkar ha fungerat lika bra som mitt, vad jag vet, 

Ska inte säga att vi både ätit kakan och haft den kvar, för i ärlighetens namn har vi ju avstått från ett liv tillsammans. Vi träffas väldigt sällan men vi bibehåller kontakt en med varandra, Han är min livboj någon jag alltid kan tala med. Har inga syskon så på något sätt fyller han en storebrors plats för mig också.

Han älskar nog sin hustru som jag älskar min man men vi älskar varandra också.

Min älskare har verkligen varit en positiv upplevelse i mitt liv.  Huruvida det är egoistiskt eller ej att avstå från ett liv med min älskare kan jag inte avgöra, Men vi har inte haft för avsikt att skada någon utan vi har alltid velat att bådas familjer ska ha det bra.
    Du vill att din familj ska ha det bra men ändå knullar du en annan man bakom ryggen på din egna? I flera år dessutom! 

Ert beteende är extremt respektlöst. Hade det kommit fram att min man gjort så mot mig hade jag gått sönder totalt. Kan inte ens föreställa mig den smärtan det hade orsakat. 

Fy för såna som dig. 
  • Anonym (Garbage)
    Anonym (?) skrev 2023-10-27 07:19:28 följande:
    Du vill att din familj ska ha det bra men ändå knullar du en annan man bakom ryggen på din egna? I flera år dessutom! 

Ert beteende är extremt respektlöst. Hade det kommit fram att min man gjort så mot mig hade jag gått sönder totalt. Kan inte ens föreställa mig den smärtan det hade orsakat. 

Fy för såna som dig. 
    De lägst ställda människor som finns, inte värda ett skit i mina ögon.
    Anonym (?) skrev 2023-10-27 07:19:28 följande:

Fy för såna som dig. 
    Hallo!!  Har jag sagt att vi knullar?
    Här haglar det av förutfattade meningar.  Är det så svårt att lyssna/läsa vad jag skriver. Har aldrig skrivit att vi har ett sexuellt förhållande.
    Anonym (Garbage) skrev 2023-10-27 07:35:17 följande:
    De lägst ställda människor som finns, inte värda ett skit i mina ögon.
    Ja, du är en kärleksfull människa.  En gåva till dina medmänniskor
    Anonym (Garbage) skrev 2023-10-27 06:41:11 följande:
    Någon som är otrogen och fortfarande är det, kan aldrig få någon respekt. De har inte ens rätten att nämna ordet respekt
    Ja du kan verkligen fördöma människor och är säkert stolt över detta
    Anonym (Skeptisk) skrev 2023-10-27 03:07:59 följande:

Det skulle inte alls vara svårt att berätta för min partner. Men varför skulle jag göra det. Min man skulle säkert inte ens se det som otrohet när vi inte har en sexuell relation
  • Anonym (Garbage)
    Anonym (All i need is lowe) skrev 2023-10-27 10:33:17 följande:
    Ja, du är en kärleksfull människa.  En gåva till dina medmänniskor
    Jag skrev inte till dig, för att jag har inget mer att säga dig.
Svar på tråden Ett hjärta fyllt med kärlek