• pojke 22

Endast intima bilder, gör någon

Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna. 
    Varsågoda, dela med er!
    Respektera dock alla regler som gäller här på FL
  • Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon
  • Anonym (?)

@jos
    Inga kilon som på något sätt skulle störa mig, tvärtom i mitt fall.
    Brösten är fantastiska och det bästa är att de faktiskt ser naturliga ut.
    De opererade jag träffat på har varit som inopererade hårde bollar som stått rakt ut.
    Varken snyggt eller smekvänligt.
    Noja inte, du är ju fantastisk som du är!

• Anonym (Jos)

@?

Tack!  Jag tycker också de blev naturliga. Nästan för naturliga.;) Nu klumpar de när jag tränar precis som vanliga. Den modellen jag hade innan var mer fast så det var ju väldigt praktiskt på så sätt. 
    Men himla skönt att kunna ligga på mage och träna utan att känna att jag ligger på något. 
    Utvecklingen går framåt. Dagens implantat är sjukt mjuka, inte alls som de gamla. 

• Anonym (Q)
    HOStockholm skrev 2024-01-29 21:55:44 följande:
    Varför är du så rimlig 
    Är du själv j-t orimlig eller vad? Solig
  • Anonym (Q)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 21:31:56 följande:

@?

Tack!  Jag tycker också de blev naturliga. Nästan för naturliga.;) Nu klumpar de när jag tränar precis som vanliga. Den modellen jag hade innan var mer fast så det var ju väldigt praktiskt på så sätt. 
    Men himla skönt att kunna ligga på mage och träna utan att känna att jag ligger på något. 
    Utvecklingen går framåt. Dagens implantat är sjukt mjuka, inte alls som de gamla. 

Oj trodde faktiskt de var rakt igenom äkta vara. De är oavsett äkta eller oäkta väldigt fina. Din kirurg har gjort ett utmärkt jobb. 👍
  • Anonym (Jos)

Q

Tack! Haha ja det tycker kirurgen också... riktig dryg snubbe som tycker att han är guds gåva till kvinnorna.. valde honom trots att jag hört om hans extremt dryga personlighet bara för att han ändå har ryktet att göra naturliga..

• Anonym (Q)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 23:14:11 följande:

Q

Tack! Haha ja det tycker kirurgen också... riktig dryg snubbe som tycker att han är guds gåva till kvinnorna.. valde honom trots att jag hört om hans extremt dryga personlighet bara för att han ändå har ryktet att göra naturliga..

Ja de brukar kunna vara såna oxå privat. Umgås i mejlen med en plastikkirurg så jag vet något om vad du menar. Drygt ja men just den mannen är väldigt snäll och engagerad i alla mina ämnen, Gör alla sorters skönhetsingrepp på sin klinik. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jos)

Anonym- det som syns är ju mitt eget iaf. Det innanför ser man inte. Om man tänker så ;)  Tack å lov gör kirurgerna så bra jobb nu att skillnaden inte ens känns så tydligt. 

Det jag hade innan skulle jag inte heller kalla bröst så I valet mellan fejk och inga ville jag hellre ha fejk.

• Anonym (Jocke)
    Anonym (Jos) skrev 2024-01-31 10:36:16 följande:

Anonym- det som syns är ju mitt eget iaf. Det innanför ser man inte. Om man tänker så ;)  Tack å lov gör kirurgerna så bra jobb nu att skillnaden inte ens känns så tydligt. 

Det jag hade innan skulle jag inte heller kalla bröst så I valet mellan fejk och inga ville jag hellre ha fejk.

Väl formulerat Jos

Viktigt att göra så man blir nöjd, om man har möjligheten att välja. Det är dig det handlar om, din kropp och ditt val.

Och.... resultatet på dig är strålande vackert! Drömmer
  • Anonym (Jos)

Jocke

Tackar.

Sen förstår jag att vissa män inte gillar fejk. Så får man ju tycka också. Av min erfarenhet är det dock inte en majoritet tack å lov.

Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon