Inlägg från: Anonym (Jos) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jos)

@ kontakt

Tack va snällt:))

Det är svårt att känna att det är så för när jag vägde några kilo mindre märkte jag att män ofta tittade osv, men nu är jag som helt osynlig. Ingen som helst uppmärksamhet. 

Jag tror jag satsar på att gå ner iaf 2 kilo innan. ;))
    Har börjat gå ner nu så känns hoppfullt. 

• Anonym (Jos)

@flörttomten 

Gulligt sagt men jag väger ca 5-7 kilo mer än jag ska.  13 kilo mer än mitt smalaste som vuxen. Så nog finns det att ta av.

• Anonym (Jos)

@gaskarl 

Tack! Kul att höra.

De är inte äkta dock. Inte dejtat någon sen operationen så det är första gången jag får feedback på dom.

• Anonym (Jos)

Tack för feedback. 
    Även om förstås inte alla män tycker som ni så är det lite skönt att höra att ialalfall inte alla män dissar mig med mina extra kilon. Även om det är så det känns in real life så att säga...

• Anonym (Jos)

Jag lovar att jag är bra mycket snyggare när jag väger mindre, så att höfterna kommer fram mer. 
    Brösten blir ju inte mindre vid viktnedgång när de inte är äkta. 
    När det lägger sig extra runt magen så försvinner det klassiska timglas utseendet.

Men jag dejtade en man för 2 år sedan när jag vägde nästan 8 kilo mindre än nu. Han var brutalt ärlig även fast jag inte bett om det,  och sa att jag var lagom- att jag inte skulle bli mer attraktiv om jag gick ner i vikt men snarare vara dra till mig den typen som gillar ännu mer atletiskt utseendet. 

Och ja när jag vägde ca 6-8 kilo mindre än nu fick jag sjuuuukt mycket mer uppmärksamhet av män.  Alla ville ses igen efter en dejt osv,  medan de få jag haft efter viktuppgång inte gett så mycket positiv feedback.

Men smaken är väl som baken..
    Vissa gillar smalare. 

• Anonym (Jos)

Jocke 

Precis till sommaren blir ett realistiskt mål. Jag tror inte på att gå ner snabbt. 

Jag har gått ner ca 20 kilo tidigare,  och nu gått upp 8 av dom,  så jag vet att det går. 

Visserligen har jag gått upp nu trots att jag inte äteot sånt osm man ofta går upp av som godis, kakor, bröd, feta såser eller annat. Gått upp trots ser jag äter väldigt bra. Men gick nog upp framförallt efter operationen. Ligga på soffan i typ 3 månader gör att man tappar muskler och ämnesomsättningen går ner...

Hur som helst. Vore himla skönt att känna sig ok i bikini igen. Ser fram emot det till sommaren. 
    Ska träna och äta mycket morötter tills dess 😄

• Anonym (Jos)

Tack!

Yes det tror jag också. Jag har ju gjort det tidigare så vet att det går.

• Anonym (Jos)

Får se om jag bjuder på det hehe ;)
    Kommer inte ha något bekräftelsebehov då eftersom jag känner mig attraktiv i den vikten menar jag.

• Anonym (Jos)

@?

Tack!  Jag tycker också de blev naturliga. Nästan för naturliga.;) Nu klumpar de när jag tränar precis som vanliga. Den modellen jag hade innan var mer fast så det var ju väldigt praktiskt på så sätt. 
    Men himla skönt att kunna ligga på mage och träna utan att känna att jag ligger på något. 
    Utvecklingen går framåt. Dagens implantat är sjukt mjuka, inte alls som de gamla. 

• Anonym (Jos)

Q

Tack! Haha ja det tycker kirurgen också... riktig dryg snubbe som tycker att han är guds gåva till kvinnorna.. valde honom trots att jag hört om hans extremt dryga personlighet bara för att han ändå har ryktet att göra naturliga..

• Anonym (Jos)

Anonym- det som syns är ju mitt eget iaf. Det innanför ser man inte. Om man tänker så ;)  Tack å lov gör kirurgerna så bra jobb nu att skillnaden inte ens känns så tydligt. 

Det jag hade innan skulle jag inte heller kalla bröst så I valet mellan fejk och inga ville jag hellre ha fejk.

• Anonym (Jos)

Jocke

Tackar.

Sen förstår jag att vissa män inte gillar fejk. Så får man ju tycka också. Av min erfarenhet är det dock inte en majoritet tack å lov.

• Anonym (Jos)

@ Q

Ja storleken i sig säger inte så mycket om hur fina de är, så länge det inte är nästan platt  (in my opinion). Personligen tycker jag inte nödvändigtvis större är finare. Dina är säkert fina också. 

• Anonym (Jos)

Hm jag ska precis börja försöka skaffa barn på egen hand. Varje insemination kostar ca 25 000 kr i Danmark.  En kompis ( killkompis förstås) föreslog att jag skulle skapa en tinderprofil och skriva att jag letar efter män som är villiga att ställa upp !😆 
    Men att ligga bara för att spara 25 000 gör ju en till.. ja ni vet...!!!
    Men vore ett intressant experiment att se om män skulle nappa på det. No strings attached sex men till pris att av kanske göra någon gravid. Och vore intressant att se vilken typ av män som skulle svara!! Man vill ju inte ha en psykopat som far...

• Anonym (Jos)

Självklart du har helt rätt. Att säga någonting lite ot är förstås inte ok. 

Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon