-
Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna.Varsågoda, dela med er!Respektera dock alla regler som gäller här på FL
-
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon
-
Ut med den goda julmaten och komma i din form till sol och snygga små badkläder?Flörttomten skrev 2024-01-30 14:45:44 följande:Om du får bättre självkänsla om du går ner lite så tycker jag att du ska göra det...men då blir det bara ditt beslut för vi män verkar ju gilla dig precis som du är...
-
Du är perfekt som du är och finns inte ett fel vad man kan se.Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 14:11:21 följande:
Tack för feedback.
Även om förstås inte alla män tycker som ni så är det lite skönt att höra att ialalfall inte alla män dissar mig med mina extra kilon. Även om det är så det känns in real life så att säga...
Alla har olika smaker och det är viktigt att inte ta åt sig om någon inte föredrar ens typ.
Jag skulle bra gärna se hela dig för du ser perfekt ut. -
Ut med den goda julmaten och komma i din form till sol och snygga små badkläder?Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 14:29:04 följande:
Jag lovar att jag är bra mycket snyggare när jag väger mindre, så att höfterna kommer fram mer.
Brösten blir ju inte mindre vid viktnedgång när de inte är äkta.
När det lägger sig extra runt magen så försvinner det klassiska timglas utseendet.
Men jag dejtade en man för 2 år sedan när jag vägde nästan 8 kilo mindre än nu. Han var brutalt ärlig även fast jag inte bett om det, och sa att jag var lagom- att jag inte skulle bli mer attraktiv om jag gick ner i vikt men snarare vara dra till mig den typen som gillar ännu mer atletiskt utseendet.
Och ja när jag vägde ca 6-8 kilo mindre än nu fick jag sjuuuukt mycket mer uppmärksamhet av män. Alla ville ses igen efter en dejt osv, medan de få jag haft efter viktuppgång inte gett så mycket positiv feedback.
Men smaken är väl som baken..
Vissa gillar smalare.
-
Jocke
Precis till sommaren blir ett realistiskt mål. Jag tror inte på att gå ner snabbt.
Jag har gått ner ca 20 kilo tidigare, och nu gått upp 8 av dom, så jag vet att det går.
Visserligen har jag gått upp nu trots att jag inte äteot sånt osm man ofta går upp av som godis, kakor, bröd, feta såser eller annat. Gått upp trots ser jag äter väldigt bra. Men gick nog upp framförallt efter operationen. Ligga på soffan i typ 3 månader gör att man tappar muskler och ämnesomsättningen går ner...
Hur som helst. Vore himla skönt att känna sig ok i bikini igen. Ser fram emot det till sommaren.
Ska träna och äta mycket morötter tills dess 😄
-
Det viktigaste är ju att du trivs med din kropp och är bekväm.Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 17:13:58 följande:
Jocke
Precis till sommaren blir ett realistiskt mål. Jag tror inte på att gå ner snabbt.
Jag har gått ner ca 20 kilo tidigare, och nu gått upp 8 av dom, så jag vet att det går.
Visserligen har jag gått upp nu trots att jag inte äteot sånt osm man ofta går upp av som godis, kakor, bröd, feta såser eller annat. Gått upp trots ser jag äter väldigt bra. Men gick nog upp framförallt efter operationen. Ligga på soffan i typ 3 månader gör att man tappar muskler och ämnesomsättningen går ner...
Hur som helst. Vore himla skönt att känna sig ok i bikini igen. Ser fram emot det till sommaren.
Allt sitter ju i skallen, tror definitivt inte att det är bara jag som tycker att din kropp är fantastisk som den är! -
Jos,Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 17:13:58 följande:
Jocke
Tror absolut att du kan tappa de där kilona igen om du verkligen vill och bestämmer dig.
Glöm inte att njuta under resan.
Jag följer dig gärna i både bilder och text här - nyfiken på hur det hela utvecklas -
Tack!
Yes det tror jag också. Jag har ju gjort det tidigare så vet att det går. -
Vore trevligt om vi får följa resan ner till trivselvikten..Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 18:03:22 följande:
Tack!
Yes det tror jag också. Jag har ju gjort det tidigare så vet att det går.
-
Får se om jag bjuder på det hehe ;)
Kommer inte ha något bekräftelsebehov då eftersom jag känner mig attraktiv i den vikten menar jag. -
Det vore heltoppen om du vill bjuda på det... ;)Anonym (Jos) skrev 2024-01-30 18:37:30 följande:
Får se om jag bjuder på det hehe ;)
Kommer inte ha något bekräftelsebehov då eftersom jag känner mig attraktiv i den vikten menar jag.
Du kan ju lägga upp före och efter bilder... ;)